نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Stranger Things: The Game

در حالی که زمان زیادی تا پخش فصل دوم سریال Stranger Things باقی نمانده، یک بازی اندروید و آیفون با محوریت این مجموعه منتشر شده است که در این مطلب آن را معرفی می‌کنیم. 

سریال Stranger Things که پیش از این نقد فصل اول آن را در زومجی خوانده‌اید، سال ۲۰۱۶ پخش شد و استقبال عالی بینندگان و منتقدین را هم در پی داشت. به طوریکه بلافاصله ساخت فصل‌های بعدی این سریال هم تایید شد و فصل دوم آن قرار است اواخر ماه جاری میلادی پخش شود. حال چند روزی است که یک بازی اندروید و آیفون هم با این نام منتشر شده که سبکی اکشن و ماجراجویی داشته و حس و حالی شبیه به بازی‌های کلاسیک دارد. در ادامه با زومجی و معرفی بازی موبایل Stranger Things: The Game همراه باشید. 

در ابتدای بازی Stranger Things یک کاراگاه را مشاهده می‌کنیم که از مرکز با وی تماس گرفته شده و خبر گم شدن چند بچه به وی اطلاع داده می‌شود. حال شما در نقش این کاراگاه، باید برای پیدا کردن کودکان گم‌شده تلاش کنید. با اینکه با استناد به داستان بازی، به نظر می‌رسد که با یک بازی ماجراجویی صرف طرف هستیم، اما روند بازی Stranger Things به این شکل نیست و برای مثال در طول بازی وارد محیط‌های مختلفی می‌شوید که در آن‌ها باید با دشمنان متنوعی رو‌به‌رو شده و با آن‌ها مبارزه کنید. با این حال در همین محیط‌ها یک سری پازل نیز وجود دارند و مثلا باید برای دسترسی به یک درب، یک کارت پیدا کنید یا اینکه با پیدا کردن سوییچ، لیزر‌ها را غیرفعال کرده و راه خودتان را باز کنید. 

بازی اندروید Stranger Things

وجود شخصیت‌های مختلف، چالش و هیجان خوبی به بازی داده است

یکی از ویژگی‌های جالب بازی Stranger Things، وجود شخصیت‌های مختلف در آن است. برای مثال در حالی که در ابتدا، بازی را با کاراگاه مذکور آغاز می‌کنید، با کمی پیش‌روی در بازی با یک پسربچه آشنا می‌شوید که می‌تواند از راه دور هم با تیر و کمانش به دشمنان آسیب رسانده یا سوییچ‌ها را از راه دور فعال و غیرفعال کند. حال باید بتوانید در موقعیت‌های مختلف به شخصیت درست سوییچ کرده و با وی معما‌ها را حل کنید. این مساله چالش خوبی به بازی داده و تجربه آن را سرگرم‌کننده‌تر کرده است. 

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مثبت بازی Stranger Things، گرافیک پیکسلی و زیبای آن است. اگر سریال Stranger Things را تماشا کرده باشید، می‌دانید که وقایع آن در دهه ۸۰ میلادی جریان داشت و سازندگان بازی Stranger Things هم سعی کرده‌اند تا حس و حال بازی‌های این دهه را در ساخته خودشان به وجود بیاورند و در این کار هم کاملا موفق شده‌اند. البته Stranger Things با وجود داشتن گرافیک پیکسلی، یک بازی زیبا است و محیط‌ها، شخصیت‌ها و اشیا مختلف به خوبی طراحی شده‌اند. این مساله در رابطه با موسیقی بازی هم صدق می‌کند و موسیقی‌ای که در طول بازی پخش می‌شود، کاملا مناسب با حس و حال بازی است. 

بازی اندروید Stranger Things

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب بازی Stranger Things، رایگان بودن آن است و شما می‌توانید این بازی را بدون پرداخت پولی از ابتدا تا انتها به راحتی تجربه کنید. در مجموع اگر از جمله افرادی هستید که به سریال Stranger Things علاقه داشتند یا حتی اگر دل‌تان برای بازی‌های کلاسیک اکشن ماجراجویی روی کنسول‌هایی مثل سگا تنگ شده، دانلود بازی Stranger Things پیشنهاد می‌شود. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Stranger Things: The Game


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده