نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۰

گل گدوت علاقمند به بازی در فیلم Bride of Frankenstein است

گل گدوت اخیرا اعلام کرده که در صورت ایفای نقش نکردن آنجلینا جولی در فیلم Bride of Frankenstein، او مایل است که در این اثر حضور داشته باشد.

زمانی که صحبت از موضوع جدیدی همانند فیلم عروس فرانکنشتاین (Bride of Frankenstein) به میان می‌آید، مفسرها و توصیف‌‌کننده‌های فراوان و فوق‌العاده‌ای توانایی این را دارند که این موضوع را برای ما شرح دهند و ما می‌توانیم از آنها به‌خوبی استفاده کنیم. عروس داستان ما ظاهری متزلزل و کج و کوله دارد و با اینکه به ظاهر به نظر می‌رسد که مرده است، اما به‌سختی و به شکلی خیلی غیر عادی سعی دارد همچنان به جلو حرکت کند.

یا شاید اصلا موضوع چیز دیگری باشد و شخصیت اصلی داستان ما که سابقا مرده بود، توسط رعد و برقی عظیمی که به او اصابت کرده حالا زنده و احیا شده است. فیلم Bride of Frankenstein قرار بود که به‌عنوان پروژه بعدی دنیای سینمایی هیولایی کلاسیک کمپانی یونیورسال که جهان تاریک (Dark Universee) نام دارد معرفی شود و قرار بود که نسخه‌های جدیدی از فیلم The Mummy (مومیایی) با بازی تام کروز، فیلم The Invisible Man (مرد نامرئی) با بازی جانی دپ و خیلی آثار دیگر را نشان دهد و به هم مرتبط سازد. این فیلم توسط بیل کاندن، کارگردان فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) کارگردانی می‌شود و انتظار می‌رفت که اوایل سال آینده تیم تولید وارد مرحله بعدی تولیدات شود و برای ادامه تولید و توسعه این اثر به شهر لندن برود؛ اما درست همین دیروز کمپانی یونیورسال به طور رسمی اعلام کرد که آنها مرحله فیلمبرداری اصلی را کمی عقب انداخته‌اند، زیرا آنها بر این باورند که «فیلم ویژه و مهم برای موفقیت به زمان بیشتری نیاز دارد تا همه چیز گرد هم بیاید».

یکی از مسائل مهمی که هنوز زمان نیاز دارد تا به‌خوبی گرد هم بیاید و آنطور که باید و شاید هنوز برای این فیلم ویژه و مهم آماده نشده است جمع بازیگران آن است. اخیرا شایعه شده بود که خاویر باردم برای بازی در نقش هیولای داستان یعنی فرانکنشتاین برای فیلم عروس فرانکنشتاین انتخاب شده است و آنجلینا جولی، ستاره محبوب و مطرح هالیوود، هم قرار است نقش عروس را در این اثر ایفا کند. اما بر اساس گزارش‌های جدیدی که از سایت خبری TheWrap منتشر شده، به نظر می‌رسد که اصل داستان چیز دیگری است. این گزارش به این شرح است:

با اینکه حضور گل گدوت با آن حجم از محبوبیت باعث می‌شود که یک فیلم تبدیل به یک اثر مورد انتظار شود، اما حضور آنجلینا جولی که اکنون در دنیای کارگردانی غرق شده هم می‌تواند وجهه خیلی خوبی به فیلم بدهد

سابقا هم آنجلینا جولی و هم خاویر باردم برای بازی در این انتخاب شده و با نقش‌هایشان در فیلم Bride of Frankenstein کاملا هماهنگ شده بودند، اما بر اساس گفته‌های مسئولین و افرادی که در کمپانی یونیورسال کار می‌کنند به گزارشگران سایت TheWrap، هیچ یک از این دو بازیگر هنوز قرارداد رسمی و قطعی تنظیم نکرده‌اند. بیل کاندن و بقیه فیلمسازان و همچنین بقیه افرادی که در تیم تولید حضور دارند هنوز منتظرند تا ببینند که آیا آنجلینا جولی بالاخره قراردادی برای حضور در این فیلم امضا می‌کند یا این پروژه را رد خواهد کرد.

حالا موضوع بر سر این است که اگر جولی این پروژه را رد کند، چه کسی قرار است نقش عروس را در این اثر ایفا کند؟ سایت TheWrap در این باره عنوان کرده که کاندن، گل گدوت، بازیگر ستاره‌ای که به‌تازگی به خاطر حضور در فیلم Wonder Woman (واندر وومن) به محبوبیت خیلی زیادی رسیده و در فیلم Justice League (لیگ عدالت) هم بازی کرده است، را برای این نقش در نظر گرفته است. این کاملا منطقی به نظر می‌رسد؛ چرا که در حال حاضر گل گدوت به خاطر حضور در فیلم‌های مهم و مورد انتظار، در درجه بالایی از محبوبیت قرار دارد و به همین دلیل او می‌تواند با حضورش در فیلم عروس فرانکنشتاین، این اثر را کمی بیشتر از قبل بر سر زبان‌ها بیندازد. البته از طرف دیگر از آنجایی که در حال حاضر آنجلینا جولی روی حیطه کارگردانی‌اش اهمیت بیشتری نسبت به بازیگری قائل شده است، حضور او در این اثر می‌تواند نشان از مهم بودن آن بدهد و باعث شود که فیلم جلوه‌ی دیگری در بین مردم پیدا کند.

کمپانی یونیورسال هنوز به طور رسمی اعلام نکرده که چه زمانی را برای اکران نسخه بازسازی‌شده فیلم Bride of Frankenstein در نظر گرفته است. احتمالا قبل از انجام این کار، لازم است که آنها ابتدا از نظر فیلمنامه و تیم بازیگری خیالشان راحت باشد تا بتوانند یک تاریخ دقیق را به طرفداران اعلام کنند.


منبع ScreenCrush
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده