نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

تریلر جدید فصل هشتم سریال The Walking Dead منتشر شد

علاوه بر انتشار تریلری جدید، مشخص شد که کراس اور سریال The Walking Dead و Fear The Walking Dead قرار است در سال ۲۰۱۸ به روی آنتن تلویزیون‌ها بیاید.

هر دو سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) و سریال Fear The Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) که در دو دوره زمانی مختلف به روی آنتن رفتند و پخش شدند، با اینکه محتوای اصلی آنها تقریبا یکسان و درباره شیوع و طغیان زامبی‌ها بود، اما باز هم توانست محبوبیت مخصوص به خود را به دست آورد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، همانطور که چند ساعت گذشته در مراسم کامیک کان نیویورک اعلام شد، تیم تولید و مسئولان شبکه برنامه‌ای در سر دارند و قصد دارند کراس اور این دو سریال محبوب را در تاریخی در سال ۲۰۱۸ به روی آنتن تلویزیون‌ها بیاورند.

در طی برگزاری پنل سریال مردگان متحرک در مراسم کامیک کان نیویورک که در محل مدیسن اسکوئر گاردن بر پا شده بود، رابرت کرکمن سازنده این مجموعه تلویزیونی محبوب و پرطرفدار صحبتی را به میان آورد که طرفداران هر دو سریال به طور همزمان هم هیجان‌زده و خوشحال شدند و کمی هم احساس گیجی و ابهام داشتند. کرکمن در طی این مراسم گفت:

یک شخصیت از یک سریال، در سریال دیگری حاضر خواهد شد و به ایفای نقش خواهد پرداخت.

سازنده متفکر این سریال تنها به گفتن همین حرف بسنده کرد و درباره اینکه آن فرد چه کسی است و از کدام سریال به کدام سریال دیگر خواهد رفت هیچ چیزی نگفتند و سعی کردند تا جایی که می‌توانند رازداری کنند. آیا ما در آینده شخصیتی را از سریال Fear The Walking Dead خواهیم دید که آنقدر و به اندازه کافی زنده بماند که بتواند در سریال The Walking Dead حضور یابد؟ یا حتی بلعکس این موضوع؟

با اینکه کمی این موضوع شک برانگیز است و اتفاق افتادنش کمی غیر ممکن به نظر می‌رسد اما ممکن است ما ازیکیل را بدون یار وفادار و عزیزتر از جانش یعنی شیوا ببینیم. همچنین خیلی جالب خواهد شد که ما شاهد بازگشت شخصیت‌هایی مانند گلن باشیم و این موضوع مطمئنا هیجان‌ها را خیلی بیشتر خواهد کرد. داستان سریال Fear The Walking Dead اتفاقات ۴ یا ۵ هفته قبل از به هوش آمدن ریک در بیمارستان که در همان قسمت اول سریال The Walking Dead اتفاق می‌افتد را حکایت می‌کند و به نوعی پیش درآمد این مجموعه تلویزیونی است. اینطور که از ظاهر امر به نظر می‌رسد، رخ دادن کراس اور یا همان تداخل زمانی عقلانی‌تر و قابل باورتر می‌شود که این موضوع در سریال از مردگان متحرک بترسید اتفاق بیوفتد. همچنین از آنجایی که این سریال هم از محبوبیت کمتری نسبت به رقیب برخوردار است، کار خیلی مفیدی است تا این مجموعه بتواند جهش خیلی بزرگی به سمت محبوب شدن برداشته و همانند سریال دیگر امتیازات خوبی دریافت کند. علاوه بر این، بازیگران و شخصیت‌هایی که در سریال Fear وجود دارند، همانند عوامل سریال دیگر جذاب و دوست داشتنی نیستند.

علاوه بر تمامی این‌ها، موضوع صحبت پنل سریال The Walking Dead در مراسم کامیک کان تنها این مسئله نبود و در کنار آن تریلر جدیدی هم از فصل هشتم این سریال منتشر شد. شما در انتهای همین پست می‌توانید این تریلر را مشاهده و دانلود کنید. فصل هشتم سریال مردگان متحرک در تاریخ ۲۲ اکتبر سال جاری (۳۰ مهر) به روی آنتن شبکه AMC خواهد رفت. همچنین فصل سوم سریال از مردگان متحرک بترسید هم در تاریخ ۱۵ اکتبر سال جاری (۲۳ مهر) به روی آنتن همین شبکه خواهد رفت. سابقا سریال Fear The Walking Dead برای فصل چهارم خود هم تمدید شده که به احتمال زیاد در اواسط سال ۲۰۱۸ پخش خواهد شد. 

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده