نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

در ویدیو جدید فیلم Thor: Ragnarok بیشتر با شخصیت هلا آشنا شوید

مارول ویدیو جدیدی از فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) را منتشر کرده که محوریت آن معرفی شخصیت هلا با بازی کیت بلانشت است.

کمتر از یک ماه دیگر فیلم Thor: Ragnarok به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت و مارول استودیو طی روزهای اخیر تبلیغات این فیلم مورد انتظار پاییز امسال را گسترش داده است. حال مارول ویدیو جدیدی از این فیلم منتشر کرده است که در آن بیشتر با شخصیت هلا با بازی کیت بلانشت، آشنا می‌شویم. در این ویدیو که بخش‌هایی از آن از پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم است، بازیگران و تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Thor: Ragnarok در مورد شخصیت هلا صحبت می‌کنند و بیشتر با اهداف، خصوصیات و توانایی‌های شخصیت هلا آشنا می‌شویم. هلا نخستین شخصیت اصلی شرور و منفی زن دنیای سینمایی مارول است و در این ویدیو می‌بینیم که او چگونه ارتش آزگارد را شکست می‌دهد. همچنین بخش‌هایی از این ویدیو ممکن است اطلاعات مهمی را از این فیلم از جمله نبرد پایانی هلا و ثور، برای شما فاش کند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، کلنسی براون در نقش سورت، جیمی الکساندر در نقش سیف و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین اخیرا نیز مدت زمان رسمی این فیلم مورد انتظار پاییز امسال رسما تایید و اعلام شده است. مدت زمان رسمی فیلم Thor: Ragnarok قرار است ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه باشد.

فیلم  Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر امسال (۱۲ آبان) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، بوده است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده