// یکشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰

آپدیت 2.3 بازی ARMS با انتشار تریلری معرفی شد

کمپانی نینتندو با انتشار تریلری جدید از بازی انحصاری ARMS، آپدیت 2.3 آن را معرفی کرد که در آن شاهد حضور کوتاه شخصیت جدید بازی نیز هستیم.

کمپانی نینتندو در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که در آپدیت جدید بازی ARMS شاهد محتواها و کاراکتری جدید خواهیم بود. کمپانی نینتندو اروپا ضمن معرفی به‌روزرسانی یاد شده، تریلر جدیدی نیز از آن منتشر کرد که در آن به مدال‌هایی اشاره کرد که گویا همانند دست آورد‌های (Achivments) در بازی عمل می‌کنند. در انتهای ویدیو نیز سازندگان از قهرمان جدیدی در بازی خبر دادند که اشاره کوچکی به آن شد.

قهرمان جدید همانند Spring Man به نظر می‌رسید اما در قالب شیطانی، با چشم‌های درخشان و آتشی در پیرامون وی در ویدیو حضور پیدا کرد. در حال حاضر این قهرمان به طور رسمی معرفی نشده است و فقط به صورت کوتاه در ویدیو حضور پیدا کرد اما به نظر می‌رسد که سازندگان به‌زودی اطلاعاتی از آن منتشر خواهند کرد. آپدیت جدید برای انتشار در انتهای ماه جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است.

در انتهای مطلب می‌توانید تریلر معرفی آپدیت نسخه 2.3 بازی ARMS را دانلود و تماشا کنید. به‌روزرسانی پیشین این بازی یعنی نسخه 3.1، شهریور ماه گذشته به این بازی راه پیدا کرد و کاراکتر Lola Pop را به جمع مبارزان این بازی اضافه کرد. آپدیت یاد شده مرداد ماه گذشته در جریان نمایشگاه Gamescom 2017 معرفی شد.

بازی ARMS به طور انحصاری هم اکنون برای کاربران نینتندو سوییچ در دسترس است. اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد می‌توانید نقد و بررسی آن را در زومجی مطالعه کنید. بازی مذکور نمره خوب ۸ را در این بررسی از آن خود کرد.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

 نظرات خود را در مورد آپدیت جدید این بازی مبارزه‌ای با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده