// شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

تریلر جدید Super Mario Odyssey با محوریت ویژگی‌ های کلیدی بازی

کمپانی نینتندو با انتشار تریلری جدید از بازی Super Mario Odyssey، ویژگی‌های کلیدی بازی انحصاری خود را به نمایش گذاشت.

اخیرا کمپانی نینتندو تریلری با تمرکز روی ویژگی‌های بازی Super Mario Odyssey منتشر کرد که به زبان ژاپنی بود. حال در میان جدیدترین اخبار بازی شعبه اروپای نینتندو تریلر نسخه انگلیسی همین ویدیو را منتشر کرده است که در آن به ویژگی‌های این بازی اشاره می‌کند.

تریلر منتشر شده دارای توضیحات صوتی سازندگان نیست، اما در قالب نوشته‌هایی در کنار صفحه، ویژگی‌های این بازی را نشان می‌دهد. البته این امر به ما اجازه می‌دهد که به صداهای دلنشین این بازی گوش دهیم و بدون توضیحات صوتی سازندگان از آن لذت ببریم.

در اوایل تریلر، ویدیو دوست ماریو یعنی Cappy را نشان می‌دهد که در واقع کلاه وی است. Cappy در سفر ماریو به وی کمک‌های زیادی می‌کند؛ به طور مثال، ماریو با پرتاب کردن کلاه خود به طرف دشمنان می‌تواند هدایت آنها را بر عهده بگیرد و حتی در برخی موارد Cappy می‌تواند ماریو را به سطوح بالاتر برساند. یکی دیگر از موارد جالب در مورد Cappy این است که دوست شما می‌تواند به واسطه یک کنترلر جوی‌کان، هدایت Cappy را بر عهده بگیرد. همچنین در ویدیو می‌بینیم که ماریو با به دست آوردن آیتم‌های ماه-مانندی که سبز رنگ هستند می‌تواند کشتی هوایی خود یعنی Odyssey را فرا بخواند تا وی را به دوردست‌ها ببرد. ضمنا فروشگاه Crazy Cap در تمامی نقاط این بازی یافت می‌شود و کاربران می‌توانند با پرداخت سکه‌ها، از پوشش و ظاهر‌های گوناگون بهره‌مند شوند.

حالت عکاسی که در ویدیوی پیشین نیز به آن اشاره شده بود، به شما اجازه می‌دهد که بازی را متوقف کنید و با تنظیم کردن دوربین، عکسی را از روند بازی خود ثبت کنید. مینی گیم‌های زیادی در Super Mario Odyssey گنجانده شده است که کاربران می‌توانند با تجربه کردن آنها امتیاز خود را در جدول امتیازات جهانی (Leaderboards) ثبت کنند و با کاربران دیگر به رقابت بپردازند. همچنین بازی دو حالت Regular و Assist را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که فلش‌هایی در حین بازی، مسیر را به شما نشان می‌دهد. گفتنی است که سقوط از سطوح مختلف به ماریو آسیب وارد نمی‌کند.

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی Super Mario Odyssey می‌توانید تریلر حالت اجرای این بازی با رزولوشن 900p و نرخ فریم ۶۰، تریلر ۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی و عکس باندل سوییچ آن را تماشا کنید و در انتها در مطلب دیگری نگاهی به حجم این بازی بیندازید.

بازی Super Mario Odyssey در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) به طور انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیوی جدید را تماشا کنید و نظرات خود را در مورد این بازی دوست‌داشتنی با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده