نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹

ادریس البا از علاقه‌اش به نقش‌های بزرگ در کمپانی مارول می‌گوید

ادریس البا به تازگی در مصاحبه اخیر خود عنوان کرد که دوست دارد نقش بزرگتری را در فیلم‌های کمپانی مارول ایفا کند و اگر بشود، می‌خواهد نقش یک ابرقهرمان را داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خبر جدیدی توسط گزارشگر مجله خبری اینترتینمنت ویکلی منتشر شده مبنی بر اینکه ادریس البا به تازگی اعلام کرده که دوست دارد نقش‌های بزرگتری را در دنیای سینمایی مارول ایفا کند. ادریس البا اخیرا در فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) به ایفای نقش هایمدال پرداخت که ما در آینده‌ای نزدیک او را در این فیلم مورد انتظار مشاهده خواهیم کرد. او در مصاحبه اخیر خود درباره این نقش صحبت‌هایی کرد:

من از اینکه توانستم نقش بسیار کوچکی در فیلم مورد انتظار و فوق‌العاده خوب ثور: راگناروک داشته باشم بسیار خوشحالم و این اتفاق را بسیار دوست داشتم. من در آثاری که ایفای نقش می‌کنم نه ستاره فیلم هستم نه نقش مکمل. آخرین اثری که من در آن حضور داشتم فیلم ثور: راگناروک بود و واقعا بازی در آن لذت بخش بود. بقیه فیلم‌ها اینگونه نبودند و از آنجایی که برای من فقط در حد یک پروژه کاری بودند هیچ هیجان و لذتی برای من در آن وجود نداشت. اما این یک مورد خیلی با بقیه تفاوت داشت و کار کردن با تایکا وایتیتی واقعا خوب و دوست داشتنی بود.

او در ادامه این گفتگو درباره نقشی که در دنیای سینمایی مارول داشت صحبت کرد و گفت:

من آرزو می‌کنم که بتوانم بیشتر در خانواده مارول حضور داشته باشم و نقش مفید‌تری را ایفا کنم. من آنچه را که در حال حاضر دارم و جایگاهی را که الان در آن هستم خیلی دوست دارم اما از طرف دیگر به شدت دوست دارم که شرایطی فراهم شود تا بتوانم نقش‌های بزرگتر و مهم‌تری را در دنیای کمپانی مارول ایفا کنم. تا به حال هم خیلی خوب بوده اما من در حال حاضر احساس می‌کنم که نیاز دارم تا به موقعیت بزرگتر از این دست پیدا کنم. دوست دارم که نقش یک ابرقهرمان را داشته باشم. من حتی ایده‌هایی هم برای این اتفاق دارم.

همچنین ادریس البا در این مصاحبه خود عنوان کرد که دیگر به هیچ عنوان نتوانست هیچ نقش دیگری در دنیای مارول را بازی کند و حتی نتوانسته به این هدفش نزدیک هم بشود.

علاوه بر فیلم Thor: Ragnarok، ادریس آلبا در فیلم‌های جدید زیادی مانند فیلم The Mountain Between Us (کوه میان ما) با بازی کیت وینسلت و کارگردانی هانی ابواسعد و همچنین فیلم Molly's Game (بازی مالی) با بازی جسیکا چستین و کارگردانی آرون سورکین حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. همچنین او اخیرا در فیلم The Dark Tower (برج تاریک)، فیلم Star Trek Beyond (فراتر از پیشتازان فضا) به ایفای نقش پرداخته و در انیمیشن The Jungle Book (کتاب جنگل) هم صدا پردازی شخصیت شیر خان را انجام داده بود. 

در جدیدترین اثر کمپانی مارول یعنی فیلم Thor: Ragnarok، ثور بدون چکش معروف و قدرتمند خود که میولنیر نام دارد، در عالم دیگر در سیاره‌ای حبس شده و متوجه می‌شود که او باید با تمام قدرتی که دارد با زمان مبارزه کرده و هر چه سریع‌تر از این سیاره فرار کند و به سرزمین خودش یعنی آزگارد بازگردد تا بتواند راگناروک را متوقف کند؛ زیرا تهدید جدیدی که با نام هلا در مقابل او قرار گرفته تصمیم دارد که با بی‌رحمی تمام سرزمین او را نابود کرده و مردم آزگارد را از بین ببرد. همچنین هلا در نظر دارد راگناروک را فرا بخواند و آزگارد و بخشی از عالم هستی را نابود کند. حال ثور تنها راهی که در پیش رو دارد این است که با متحد قدیمی و دوست خود در تیم انتقام جویان یعنی هالک شگفت انگیز به یک مبارزه گلادیاتوری رفته و بتواند از این مبارزه کشنده و سخت زنده بیرون بیاید.

کریس همسورث، تام هیدلستون، ادریس البا، آنتونی هاپکینز، تسا تامپسون، کارل اوربان، مارک روفالو، جف گلدبلوم، کیت بلانشت، بندیکت کامبربچ، کلنسی براون، جیمی الکساندر و سم نیل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

آیا دوست دارید ادریس البا را در نقش یک ابرقهرمان روی پرده سینماها مشاهده کنید؟ به نظر شما چه نقشی مناسب او است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده