// شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸

آپدیت جدید بازی Splatoon 2 با نقشه و سلاح جدید منتشر شد

کمپانی نینتندو جدیدترین آپدیت بازی Splatoon 2 را برای کاربران سوییچ منتشر کرد که سلاح‌ و نقشه جدیدی را ضمیمه خود کرده است.

در میان جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو آپدیت جدید بازی شوتر و انحصاری Splatoon 2 را منتشر کرد. این بروزرسانی که به طور رایگان در دسترس کاربران قرار گرفت، شامل محتوای جدید، نظیر نقشه Snapper Canal و سلاح Bamboozler 14 Mk 1 از نسخه اول این بازی می‌شود.

نقشه Snapper Canal در آخرین برنامه ویدیویی Nintendo Direct معرفی شد. کمپانی نینتندوی اروپا با انتشار پستی در حساب کاربری توییتر خود، تعدادی تصویر از نقشه جدید به نمایش گذاشت که پل‌ بزرگ آن را به معرض نمایش قرار می‌دهد که در زیر آن جعبه‌های معروف این بازی نیز به چشم می‌خورد. نقشه مذکور هم‌اکنون به واسطه آپدیتی به این بازی اضافه شده است. در ادامه می‌توانید تصاویر نقشه جدید را مشاهده کنید.

Splatoon 2

Splatoon 2

همانطور که در بالا اشاره شد سلاح جدیدی نیز به واسطه این بروزرسانی به بازی اضافه شده است که Bamboozler 14 Mk 1 نام دارد. سلاح جدید که قابلیت شارژ شدن را دارد در واقع از چوب بامبو ساخته شده است.

سازندگان بازی مذکور رویداد Splatfest را در روز‌های آتی برای کاربران منطقه اروپا برگزار می‌کنند. در آن سو در ریجن آمریکا، نینتندو آیتم‌هایی را در فروشگاه خود برای طرفداران در نظر گرفته است. امروز نینتندو اعلام کرد که رویداد Splatfest در تاریخ ۲۱ مهرماه (۱۳ اکتبر) برگزار خواهد شد که گویا شما را در تیم‌های گرگ‌نما و خون‌آشام‌ قرار می‌دهد.

بازی Splatoon 2 در بررسی زومجی نمره ۸ را از آن خود کرد که در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید و برای اطلاع از خبر‌های پیشین آن به صفحه اختصاصی‌اش در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده