نویسنده: سارا مرتضوی
// شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

بازی Hitman‌ آبان ماه میزبان آپدیت جدیدی خواهد شد

استودیو IO Interactive در کنار انتشار آپدیت جدید، از انتشار محتوای اضافی بیش‌تر در ماه اکتبر برای بازی Hitman خبر داده است.

چندی پیش بود که استودیو آی او اینتراکتیو (IO Interactive) خبر از ارائه آپدیت جدید برای بازی Hitman در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهرماه) داده بود. حالا آن‌طور که در جدیدترین اخبار بازی به گوش می‌رسد، به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد علاوه بر این بروزرسانی جدید، محتوای اضافی دیگری را نیز تا پایان ماه اکتبر منتشر کند. کمپانی سازنده با انتشار تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید، در وب‌سایت رسمی بازی گفته:

این روز را در تقویم‌های خود علامت‌گذاری کنید: ۲۴ اکتبر (۲ آبان‌ماه). در این تاریخ قرار است محتوای اضافی جدیدی برای بازی عرضه کنیم. هرچند (به جای توضیح بیش‌تر) ترجیح می‌دهیم خودتان در روز انتشار به جزئیات این محتوای جدید پی ببرید. البته لازم است نکته‌ای را از قبل شفاف‌سازی کنیم: این بروزرسانی جدید به هیچ وجه فصل دوم بازی نخواهد بود!

Hitman

همان‌طور که می‌بینید ماه اکتبر، ماه پر و پیمانی برای طرفداران بازی Hitman است. علاوه بر آپدیتی که قرار است در تاریخ ۲۱ مهرماه سال جاری منتشر شود و طبق وعده کمپانی سازنده، ۱۰ قرارداد و یک چالش پک جدید را به بازی اضافه خواهد کرد، حالا نیز همان‌طور که مشاهده کردید خبرها حاکی از ارائه محتوای بیش‌تر در همین ماه میلادی برای بازی هیتمن است. هرچند برای پی بردن به جزئیات بیش‌تر این بروزرسانی باید تا تاریخ دوم آبان‌ماه صبر کنیم. 

اگرچه آینده بازی Hitman در پی جدا شدن استودیو IO Interactive از کمپانی اسکوئر انیکس در هاله‌ای از ابهام فرو رفته بود، اما پس از اعلام مستقل شدن استودیو IO Interactive، معلوم شد این استودیو کماکان صاحب امتیاز آی‌پی هیتمن باقی‌ می‌ماند.

استودیو IO Interactive پیش از استقلال، وعده انتشار فصل‌های بعدی بازی Hitman را به طرفداران این مجموعه اپیزودیک داده بود. این در حالی است که پس از جدا شدن این کمپانی، هنوز خبری از فصل دوم این بازی منتشر نشده و در عین حال نیز این استودیو ارائه دنباله‌ای بر این بازی را نیز تکذیب نکرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده