نویسنده: سارا مرتضوی
// شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

جزئیات آپدیت جدید GTA Online اعلام شد

کمپانی راک‌استار گیمز جزئیات بروزرسانی جدید بازی GTA Online که قرار است ماه آینده منتشر شود را اعلام کرد.

کمپانی راک‌استار گیمز (Rockstar Games) به‌تازگی جزئیات آپدیت جدید بخش آنلاین بازی GTA V را اعلام کرده است. این بروزرسانی جدید که ماه بعد عرضه خواهد شد، علاوه بر اضافه کردن مودها و ماشین جدید به این بخش از بازی، حالت جدیدی از مسابقات با نام Transform Races را نیز در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

Transform Races درواقع نسل بعدی Stunt Racing به حساب می‌آید. در این حالت جدید شما می‌توانید در آسمان، خیابان‌ها و در آب‌های شهر لوس سانتوس به رقابت پرداخته و حین مسابقات نیز از موسیقی‌های منحصر به فردی که برای این قسمت در نظر گرفته شده، لذت ببرید. در این حالت جدید بازیکنان برای رقابت طیف وسیعی از وسایل نقیله شامل انواع و اقسام ماشین‌های آف‌رود، قایق‌، جت اسکی، هواپیما و هلی‌کوپتر را در اختیار خواهند داشت و گاهی نیز ممکن است در یک رقابت ناچار به استفاده از چندین وسیله مختلف شوند.

حالت Transform Races در همین ماه جاری میلادی عرضه می‌شود. علاوه بر حالت Transform Races، دو مود جدید نیز با این بروزرسانی به بخش آنلاین بازی Grand Theft Auto V اضافه خواهد شد. در حالت اول که Condemned نام دارد، یکی از بازیکنان به عنوان تارگت مشخص شده و سایرین باید سعی کنند او را به قتل رسانده و پس از آن، هدف به سمت آن‌ها تغییر خواهد کرد. در حالت دوم به نام Dogfight، بازیکنان عازم نبردی سخت در آسمان‌های شهر می‌شوند و باید در این مبارزه نفس‌گیر تا پای مرگ با یکدیگر مبارزه کنند.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، این بروزرسانی جدید وسایل نقلیه جدیدی را نیز با خود به‌همراه خواهد داشت. هلی‌کوپتر Hunter attack، نسخه جدیدی از ماشین Coil Cyclone و Vigilante تعدادی از وسایل نقیله‌ای هستند که تا پاییز امسال به بازی اضافه خواهند شد. 

شما می‌‌توانید تصاویر مربوط به این بروزرسانی جدید را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

GTA Online

GTA Online

GTA Online


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده