// شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

نسخه Early Access بازی دوبعدی Regions of Ruin منتشر شد

کمپانی Poysky Productions با انتشار تریلری، نسخه Early Access بازی Regions of Ruin را برای پی سی منتشر کرد.

پس از گذشت یک سال، کمپانی Poysky Productions به طور رسمی پروژه استودیو واکس (Vox) یعنی بازی Regions of Ruin را از طریق سیستم «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) برای کاربران کامپیوتر منتشر کرد.

داستان بازی Regions of Ruin از جایی شروع می‌شود که امپراطوری دورف‌ها شکست خورده است و بازی شما را مجبور می‌کند که به ساخت قبیله جدید بپردازید تا بتوانید نژاد خود را زنده نگه دارید. کار شما از پناهگاه‌های کوچک شروع می‌شود و به یک مجموعه بزرگ تبدیل می‌شود.

روند بازی Region of Ruin کاربران را در مناطق و غار‌های خطرناک دعوت می‌کند تا آنها بتوانند با جمع‌آوری آیتم‌ها و لوت‌ها به بازسازی قبیله خود بپردازند. زاویه دید شما در این بازی جهان باز به طور دوبعدی صورت می‌گیرد. با تاریخ اصالت خود آشنا شوید و به نبرد با غول‌های قدرتمند بروید تا بتوانید یاران خود را که به سارت دشمنان در آمده‌اند، نجات دهید.

بازی Regions of Ruin هم اکنون در فروشگاه‌های هامبل استور و استیم به فروش می‌رسد و کاربران پی سی و مک می‌توانند آن را خریداری کنند. بازی مذکور در حال حاضر با کسر ۱۵ درصد تخفیف از قیمت اصلی آن یعنی ۱۶.۹۹ دلار در فروشگا‌ه‌های مذکور به فروش می‌رسد و کاربران می‌توانند آن را با قیمت ۱۴.۴۴ دلار خریداری کنند. تخفیف یاد شده تا تاریخ ۲۰ مهر ماه (۱۲ اکتبر) در دسترس است و پس از آن با قیمت ۱۶.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

برای اطلاع بیشتر از بازی Regions of Ruin می‌توانید به وب‌سایت رسمی یا صفحه استیم آن مراجعه کنید. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر نسخه Early Access بازی Regions of Ruin را تماشا کنید و نگاهی به روند بازی آن بیاندازید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی دوبعدی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده