// جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

روی برد ایکس باکس وان ایکس تصویر مستر چیف سوار بر عقرب حک شده است

مایکروسافت روی برد کنسول ایکس‌باکس وان ایکس تصویر شخصیت مستر چیف را که روی یک عقرب سوار شده است حکاکی کرده است.

کنسول ایکس باکس وان ایکس قبل از معرفی رسمی توسط مایکروسافت، با اسم رمز Project Scorpio (پروژه عقرب) شناخته می‌شد. حال طبق اخبار تازه‌ای که از این کنسول منتشر شده است، داخل هر کنسول ایکس‌باکس وان ایکس، یک تصویر جالب قرار داده شده که شما را شگفت‌زده خواهد کرد. طبق ویدیویی که به‌تازگی توسط یک وب‌سایت اسپانیایی منتشر شده است، داخل ایکس‌باکس وان ایکس و روی برد این کنسول تصویر کوچکی از مستر چیف، شخصیت محبوب و افسانه‌ای بازی Halo، در حال سواری روی یک عقرب، حک شده است.

Master Chief Scorpion

شما ممکن است نتوانید کنسول خود را باز کنید تا تصویر مستر چیف را تماشا کنید؛ چون احتمالا باز کردن کنسول باعث از بین رفتن گارانتی آن می‌شود. اما مشابه تصویر بالا روی برد تمامی کنسول‌های ایکس‌باکس وان ایکس حک شده است. این اولین بار نیست که مایکروسافت دست به کار‌های این‌چنینی می‌زند. آنها با عرضه کنسول ایکس‌باکس وان اس نیز عکس مستر چیف را روی یکی از قطعات داخلی آن طراحی کرده‌ بودند.

چیزی تا عرضه کوچک‌ترین و قدرتمند‌ترین کنسول Xbox تا به امروز یعنی ایکس‌باکس وان ایکس نمانده است. این کنسول بسیار قدرتمند در تاریخ ۱۶ آبان و با قیمت ۴۹۹ دلار منتشر می‌شود. طبق تایید مایکروسافت، تمامی بازی‌ها و لوازم جانبی کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس وان اس برای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس قابل استفاده خواهند بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده