نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

حالت بقا بازی Skyrim به مدت محدود رایگان شد

بتسدا به مناسبت آغاز برنامه Creation Club برای بازی Skyrim: Special Edition، یکی از بهترین محتویات این برنامه یعنی حالت بقای اسکایریم را به مدت محدود رایگان کرد.

پس از برگزاری یک بتای کوتاه برای شناسایی و رفع مشکلات برنامه Creation Club، کمپانی بتسدا امروز در جدیدترین اخبار بازی این برنامه را برای بازی Skyrim: Special Edition و در تمامی پلتفرم‌ها آغاز کرد. به مناسبت شروع این برنامه و البته تبلیغات برای آن، کمپانی بزرگ‌ترین و جالب‌ترین محتوایی که تاکنون برای برنامه Creation Club منتشر شده، یعنی حالت بقای اسکایریم را به مدت محدود رایگان کرده است.

حالت بقا بازی Skyrim

همانطور که در نمایشگاه E3 2017 شاهد بودیم، برنامه Creation Club یک نسخه تکامل یافته از مادهای پولی است. با این حال بتسدا تاکید می‌کند که محتوای این برنامه ماد پولی نیست. درست مانند بازی Fallout 4، برنامه Creation Club در اسکایریم هم محتوای جدید این بازی را که مشابه با ماد هستند می‌فروشد، اما توسعه این محتوا معمولا توسط خود بتسدا یا اشخاص ثالث که همکاری رسمی با کمپانی دارند انجام شده است. مادها هم به همان شکلی که بودند هستند، اما برنامه Creation Club محتوایی را ارائه می‌دهد که کاملا با بازی اصلی، بسته‌های الحاقی و اچیومنت‌ها سازگاری دارد.

حالت بقای بازی هم یکی از همین محتویات است. این حالت چالش موجود در بازی را افزایش می‌دهد، حالت سفر سریع را غیرفعال می‌کند و بایستی مواردی مانند گرسنگی، سرما و خستگی را در نظر بگیرید. مانند دیگر محتویات برنامه Creation Club، برای دسترسی به این حالت هم بایستی پول واقعی خرج کنید، اما از الان تا تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر)، امکان دانلود رایگان این حالت وجود دارد. دیگر محتوای پولی موجود در برنامه فعلا یک سری اسلحه و آیتم جدید است.

برنامه Creation Club به طور مخصوص برای بازی Skyrim: Special Edition در دسترس است؛ نسخه پیشرفته اسکایریم که از گرافیک بهتر و تمامی محتوای اضافی عرضه‌شده برای نسخه اصلی بازی برخوردار است. واحد پول برنامه Creation Club «اعتبار» یا Credit نام دارد که امکان خرید آن از استیم در قالب باندل وجود دارد. قیمت این باندل‌ها از هشت دلار شروع می‌شود و تا ۴۰ دلار هم می‌رسد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده