نویسنده: علیرضا قاسمی
// جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

عذرخواهی سازنده بازی Forza Motorsport 7 از خریداران نسخه Ultimate Edition

استودیو ترن 10، توسعه‌دهنده‌ی بازی Forza Motorsport 7، به دلیل ناامید کردن خریداران نسخه‌ی Ultimate Edition و دسترسی VIP عذرخواهی کرد و وعده‌ی جبران داد. 

در جدیدترین اخبار بازی، شرکت ترن 10، توسعه‌دهنده‌ی بازی Forza Motorsport 7، از افرادی که نسخه‌ی Ultimate Edition این بازی را خریداری کرده‌اند، به دلیل اینکه احتمالا دسترسی VIP آن گمراه‌کننده یا ناامیدکننده بوده است، عذرخواهی کرده است. این شرکت اعلام کرده است که به دنبال جبران این اشتباه است و همچنین در نسخه‌ی پی‌سی، ثبات و عملکرد بازی را افزایش خواهد داد. 

الن هارتمن، در وب‌سایت ترن 10 نوشته است:

ما ابراز ناامیدی خریداران نسخه‌ی Ultimate Edition از دسترسی VIP در Forza Motorsport 7 را به طور واضع شنیدیم. ما بلافاصله توضیحات VIP در استور ویندوز را بروزرسانی کردیم تا احتمال سردرگمی خریداران را کاهش دهیم. من به‌عنوان سرپرست استودیو، به خاطر تجربه‌ی هر گونه سردرگمی یا ناامیدی از سوی کاربرانمان، عذرخواهی می‌کنم. 

دسترسی VIP در بازی Forza Motorsport 7 با دسترسی VIP در بازی Forza Motorsport 6 که به خریدارانش اعتبار مسابقه‌ای دو برابری در تمام مسابقات را می‌داد، متفاوت است و این تفاوت صورت گرفته، در توضیحات خرید دسترسی VIP بازی Forza Motorsport 7 درج نشده بود. در Forza 7، افرادی که دسترسی VIP بیست دلاری یا نسخه‌ی ۱۰۰ دلاری Ultimate Edition را خریداری می‌کنند، پنج کارت مود دریافت می‌کنند که از هر کدام از آن‌ها برای اعتبار دو برابری در پنج مسابقه می‌توان استفاده کرد. بنابراین محدودیت ۲۵ مسابقه‌ای برای دریافت پاداش دو برابری وجود دارد. البته، بنا بر گفته‌های ترن 10، این سیستم برای بار دیگر با تغییر مواجه خواهد شد. 

الن هارتمن همچنین گفته است:

این سیستم جدید، همانند Forza Motorsport 6 عمل خواهد کرد و در انتهای هر مسابقه، اعتبار دو برابری به خریداران دسترسی VIP ارائه خواهد داد. ما مدت‌ها پیش کار روی این ویژگی را شروع کرده‌ایم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را منتشر خواهیم کرد. 

جهت جبران این دردسر برای کاربران، خریداران VIP یک میلیون اعتبار، به همراه چهار اتومبیل ویژه دریافت خواهند کرد. این چهار اتومبیل به شرح زیر است:

  • 2016 Jaguar F-TYPE Project 7 Forza Edition
  • 2017 Chevrolet Camaro ZL1 Forza Edition
  • 2017 Acura NSX Forza Edition
  • 2010 Maserati Gran Turismo S Forza Edition

ترن 10 همچنین اعلام کرده که از برخی مشکلات ثبات و عملکرد بازی برای برخی از کاربران نسخه‌ی پی‌سی آگاه است. این استودیو گفته است که برخی از این مشکلات با انتشار آپدیتی در روز انتشار Forza 7 رفع شده‌اند، اما این استودیو به کار تحقیق و حل مشکلات بازی، در سریع‌ترین زمان ممکن، ادامه خواهد داد. 

آخرین بازی از مجموعه بازی Forza، اکنون به صورت انحصاری برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. خواندن بررسی بازی Forza Motorsport 7 از دید سایت‌های معتبر دنیا را به طرفداران این بازی پیشنهاد می‌کنیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده