// جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Dragon Shadow Battle Warriors

بازی موبایل Dragon Shadow Battle Warriors با داشتن تنوع در سبک مبارزاتی، به اثری جدید و سرگرم‌کننده تبدیل شده است. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

بازی‌های مبارزه‌ای همیشه یکی از سرگرمی‌های ثابت گیمرها روی پلتفرم موبایل است و در این میان شاهد بازی‌های مبارزه‌ای متفاوت و سرگرم‌کننده‌ای هستیم؛ از بازی Injustice 2 و بازی Mortal Kombat X گرفته تا بازی موبایل Real Boxing برای طرفداران پر و پا قرص ورزش بوکس که این روزها مهمان گوشی‌های موبایل یا تبلت‌های مخاطبان هستند. اما قصد معرفی بازی موبایلی را داریم که تغییرات جالبی را در بازی‌های مبارزه‌ای ایجاد کرده است. در واقع بازی موبایل Dragon Shadow Battle Warriors به لطف دنیای انیمیشن ژاپنی دراگون بال توانسته یک اثر بسیار متفاوت، ولی جذاب را به وجود آورد!

بازی موبایل Dragon Shadow Battle Warriors

در جریان مبارزه‌ها شما در حال حرکت در فضا هستید و به جای پریدن، باید در فضا حرکت کنید

تا به حال بازی‌های پلتفرمر دوبعدی یا دو و نیم بعدی مثل Rayman را تجربه کرده‌ایم که در جریان آن مخاطب به واسطه یک وسیله نقلیه پرنده، باید باس‌های متفاوتی را از پیش روی خود بردارد؛ آن هم زمانی که مدام در حال حرکت کردن در هوا هستید و آیتم‌های مختلفی را نیز در بین راه به دست خواهید آورد که یا نوار سلامت شما را بهبود می‌بخشند یا اینکه قدرت شما را افزایش می‌دهند. بازی اندروید Dragon Shadow Battle Warriors دقیقا یک بازی مبارزه‌ای به همین سبک است. به عبارتی شما در طول بازی شخصیت خود را انتخاب می‌کنید و در جریان مبارزات مختلف باید با حریف‌های متفاوتی مبارزه کنید؛ آن هم زمانی که در حال حرکت کردن در فضا هستید! در این حالت شما نیازی نیست کاری انجام دهید و فقط به مبارزه کردن می‌پردازید؛ چرا که بازی طوری طراحی شده که خود شخصیت‌ها در هوا حرکت می‌کنند و شما فقط با حرکت دادن شخصیت بازی در صفحه‌نمایش، ضربات را جاخالی می‌دهید یا آیتم‌هایی را که برای‌تان در نظر گرفته شده است بر می‌دارید.

استفاده درست از قدرت‌هایتان مهم‌ترین فاکتور در جریان مبارزات است

از نظر مبارزه‌ای شما در طول بازی سه قابلیت مختلف دارید که یکی از آن‌ها حکم قابلیت اصلی شما را دارد که جدای از میزان آسیب‌رسانی بالای آن، استامینای زیادی را از شما کسر می‌کند. از این‌رو باید حواس‌تان باشد که چه مواقع از این قابلیت استفاده کنید؛ آن هم زمانی که از زمان شروع تا پایان اجرای این حرکت، ثابت خواهید ماند و حریف‌تان امکان دارد با ضربات مختلف، شما را از پای درآورد، زیرا هرچقدر جلوتر می‌روید، حریف‌های شما سخت‌تر و سخت‌تر خواهند شد. در بازی مبارزه‌ای Dragon Shadow Battle Warriors مراحل خاصی برای مخاطب در نظر گرفته نشده است؛ بلکه تنها یک پروسه مبارزه‌ای را باید پشت سر بگذارید و اگر در ابتدا، انتها یا اواسط آن از حریف خود شکست بخورید، به خانه اول باز خواهید گشت! آیتم‌های بازی نیز به نحوی تعبیه شده‌اند که اگر استامینا یا نوار سلامت شما در وضعیت بحرانی قرار داشت، به‌راحتی بتوانید آن‌ها را بازیابی کنید. البته شما در طول بازی قدرت‌های دیگری نیز در اختیار دارید که فعال نیستند و تیم سازنده اعلام کرده در آینده آن‌ها را در اختیار مخاطبان خود قرار خواهد داد.

بازی موبایل Dragon Shadow Battle Warriors

مورد دیگر بازی Dragon Shadow Battle Warriors که آن را جذاب کرده، وجود بیش از ۵۰ شخصیت مختلف بازی است که هر کدام از آن‌ها نسبت به دیگری از قدرت‌های خاصی برخوردار هستند و متاسفانه پولی که باید برای آن‌ها صرف کنید نسبت به پولی که در جریان مسابقه‌ها به دست می‌آورید، تا حدی ناعادلانه است. اما اگر اهل زیاد بازی کردن باشید، شخصیت‌های ابتدایی را به‌راحتی می‌توانید خریداری و از آن‌ها در جریان مبارزات خود استفاده کنید. در انتها شاید بازی موبایل Dragon Shadow Battle Warriors محتویات خاصی را در خود جای نداده باشد، ولی مهم‌ترین فاکتور یک بازی یعنی سرگرمی را دارد و می‌تواند لحظات خوبی را برای شما رقم بزند.

دانلود بازی اندروید Dragon Shadow Battle Warriors


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده