// جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

حضور دیزی ریدلی در فیلم Daddio

دیزی ریدلی در فیلم Daddio با محوریت گفتگوی یک راننده تاکسی با مسافری جوان به ایفای نقش خواهد پرداخت.

دیزی ریدلی، ستاره‌ی جوان فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) در جدیدترین پروژه‌ی خود در فیلمی تحت عنوان Daddio به ایفای نقش خواهد پرداخت. داستان این فیلم که کریستی هال کار نگارش آن را بر عهده داشته درباره‌ی زن جوانی است که در فرودگاه جان اف کندی، برای رفتن به آپارتمان شخصی‌اش در منهتن سوار یک تاکسی می‌شود. باقی زمان فیلم در داخل تاکسی سپری می‌شود و در این فاصله، دختر جوان و همینطور راننده تاکسی به صحبت درباره‌ی عشق‌ها و رابطه‌های قدیمیشان، رابطه‌های فعلی و همینطور تاثیر این روابط در زندگی شخصی آنها می‌پردازند.

Daddio نخستین تجربه‌ی فیلمنامه‌نویسی کریستی هال خواهد بود. او سابقه‌ی خوبی در دنیای تئاتر دارد و پیش از این، نمایشنامه‌هایی نظیر A Painted Window و To Quiet the Quiet را نوشته است و اینطور که از خلاصه داستان Daddio پیدا است، این فیلم نیز به واسطه‌ی داشتن تنها دو بازیگر و همینطور دیالوگ محور بودن کار، حال و هوایی تئاتری خواهد داشت.

دیزی ریدلی ۲۵ ساله که با بازی در نقش ری در فیلم Star Wars: The Force Awakens به شهرتی جهانی دست یافت، در فیلم‌های آخرین جدای (The Last Jedi) و همچنین جنگ ستارگان: اپیزود ۹ (Star Wars: Episode IX) نیز یک بار دیگر در این نقش حضور خواهد یافت. او در فیلم قتل در قطار سریع‌السیر شرق (Murder on the Orient Express) بر اساس داستانی از آگاتا کریستی و به کارگردانی کنت برانا نقش مری دبنام، یکی از مظنونین قتل را ایفا کرده که این فیلم در تاریخ دهم نوامبر (۱۹ آبان) سال جاری به نمایش درخواهد آمد.

Daisy Ridley

ریدلی همچنین در فیلم زنی بدون اهمیت (A Woman of No Importance) نقش ویرجینیا هال، جاسوس آمریکایی را ایفا خواهد کرد که در خلال جنگ جهانی دوم برای سرویس اطلاعاتی انگلستان کار می‌کند و در فیلم همسر گمشده (The Lost Wife) نیز در نقش لنکا، یک دانشجوی بااستعداد رشته‌ی هنر دانشگاه پراگ ظاهر خواهد شد که عاشق برادر بزرگ‌تر بهترین دوستش می‌شود ولی در ادامه، حمله‌ی نازی‌ها روابط آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

فیلم کلما (Kolma) به کارگردانی ماریل هلر و به تهیه‌کنندگی جی جی آبرامز، اثر دیگر ریدلی خواهد بود که او در آن نقش زنی را ایفا می‌کند که در ۲۲ سالگی عشق زندگی‌اش را در حادثه‌ای از دست داده و پس از آن ازدواج کرده و صاحب فرزند می‌شود. او حالا در زمان مرگش در ۷۲ سالگی باید انتخاب کند که می‌خواهد دوباره به گذشته برگردد تا از وقوع آن حادثه جلوگیری کند و با عشقش زندگی را از سر بگیرد که در این صورت باید قید همسر و فرزندانش را بزند یا خانواده‌اش را انتخاب کند و در عوض، معشوقش را که پس از مرگ، پنجاه سال در قایقی در انتظار او نشسته است، به دست فراموشی بسپارد.

ریدلی در حال حاضر به همراه بازیگران دیگری نظیر تام هالند و مدس میکلسن سر تصویربرداری فیلم گذر از هرج و مرج (Chaos Walking) حضور دارد و در صورتی که اتفاقات طبق برنامه پیش برود، پیش از حضور در فیلم Star Wars: Episode IX، در تصویربرداری Daddio حاضر خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده