نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

اولین Data Pack بازی PES 2018 منتشر شد

کونامی اولین آپدیت Data Pack بازی PES 2018 را منتشر کرده که باعث بهبود چهره برخی از بازیکنان می‌شود و ویژگی‌های دیگری را به بازی اضافه می‌کند.

کونامی چندی پیش جدید‌ترین شبیه‌ساز فوتبال خود یعنی بازی PES 2018 را منتشر کرد که از قضا استقبال خیلی خوب گیمر‌ها و منتقدین را نیز در پی داشت. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این شرکت آپدیت Data Pack 1 را برای این بازی منتشر کرده است که ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کند. 

بزرگ‌ترین تغییر Data Pack 1 بازی، اضافه شدن چهره ۱۱۷ بازیکن است و بازیکنانی مثل لوییس سوارز، نیمار و روملو لوکاکو از این پس با چهره بهتر و طبیعی‌تری در بازی ظاهر خواهند شد. علاوه بر این، تصویر بیش‌تر از سه هزار بازیکن هم به بخش ترکیب تیم‌ها اضافه شده است و شاهد تصویر واقعی این بازیکنان در هنگام چینش ترکیب خواهیم بود.

کونامی همچنین یک سری میان‌پرده سینمایی به بخش مستر لیگ بازی اضافه کرده است و تعدادی کفش جدید هم دیگر آیتم‌هایی هستند که با آپدیت جدید PES 2018 به آن اضافه شده‌اند. همچنین برای تیم‌های اتلتیکو مادرید و آ اس رم، لباس‌های جدیدی برای لیگ قهرمانان اروپا در دسترس قرار گرفته‌اند. 

آپدیت Data Pack 1 بازی شامل این محتویات می‌شود، اما کونامی تایید کرده که در حال کار روی Data Pack 2 بازی است که اواسط ماه میلادی آینده منتشر خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این آپدیت چه مواردی را به بازی اضافه خواهد کرد. 

برای آشنایی بیش‌تر با شبیه‌ساز فوتبال کونامی، می‌توانید بررسی بازی PES 2018 را در زومجی بخوانید که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

هدف کونامی در ساخت Pro Evolution Soccer 2018، ایجاد تحولی عظیم در این سری نبوده و این شرکت بیش‌تر تصمیم گرفته تا روی نقاط قوت دو نسخه قبلی مجموعه تمرکز کند و آن‌ها را بیش از پیش بهبود ببخشد؛ تصمیمی که در نهایت باعث شده تا PES 2018 یک تجربه عالی و شدیدا سرگرم‌کننده از فوتبال را ارائه کند و به بازی‌ای تبدیل شود که حداقل در بین نسخه‌های نسل هفتمی و هشتمی سری، بهترین بازی به شمار می‌رود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده