نویسنده: پیمان مرادی
// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Dunkers 2

بازی موبایل Dunkers 2 یک بازی ورزشی به‌شدت درگیرکننده است که هنگام بازی کردنِ آن، متوجه گذر زمان نخواهید شد. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

کالین لین (Colin Lane) یک بازی‌ساز سوئدی است که در یکی دو سال اخیر به واسطه‌ی ساخت بازی‌هایی همچون Wrassling و Golf Zero، توانسته نام و آوازه‌ای در میان طرفداران بازی‌های موبایل برای خود دست ‌و پا کند. او که علاقه‌ی خاصی به ساختن بازی‌های ورزشی دارد، معمولا حق نشر بازی‌های خود را به استودیوی KAPPSULE واگذار می‌کند. در این مقاله می‌خواهیم بازی آیفون و آیپد Dunkers 2 را معرفی کنیم که یکی دیگر از بازی‌های جدید لین است و دنباله‌ای بر بازی موفق Dunkers محسوب می‌شود.

Dunkers 2

بازی اندروید و آیفون Battle Golf Online که چندی پیش آن را در زومجی معرفی کردیم، یکی دیگر از بازی‌های کالین لین بود که با مدرن‌سازی و تغییر محیط گرافیکی بازی Battle Golf و اضافه کردن حالت آنلاین به آن، در واقع نسخه‌ی بهینه‌شده‌ی Battle Golf به شمار می‌رفت. بازی Dunkers 2 دقیقا شرایطی مشابه بازی Battle Golf Online دارد؛ با این تفاوت که فاقد حالت آنلاین است. در واقع Dunkers 2 تمام ویژگی‌های دوست‌داشتنی نسخه‌ی قبلی را حفظ کرده و با اضافه کردن کاراکترها و محیط گرافیکی جدید سعی در تکرار موفقیت نسخه‌ی قبلی دارد. همانطور که از نام بازی هم مشخص است، این بازی برای طرفداران ورزش بسکتبال ساخته شده و هدف در هر مسابقه از بازی Dunkers 2 روشن است؛ شما در هر مسابقه در مقابل حریفی قرار می‌گیرید که باید او را به واسطه‌ی اسلم دانک‌های زیبای خود شکست دهید!

در هر مسابقه در مقابل حریفی قرار می‌گیرید که باید او را به واسطه‌ی اسلم دانک‌های زیبای خود شکست دهید!

Dunkers 2 همانند نسخه‌ی قبلی دارای دو بخش تک‌نفره و دو نفره است. در بخش دو نفره‌ی بازی می‌توانید با دوستان خود روی یک گوشی به رقابت بپردازید. بخش تک‌نفره‌ی بازی نیز خود از سه بخش مجزای Tournament ،Arcade Mode و Quick Match تشکیل شده است. شاید درگیرکننده‌ترین بخش بازی نیز همان تورنمنت‌هایش باشد که با دادن مقداری سکه می‌توانید در آن‌ها حضور پیدا کنید و در صورت کسب چهار برد از هفت مسابقه، مقدار قابل توجهی سکه دریافت خواهید کرد. با جمع‌آوری این سکه‌ها نیز می‌توانید به تدریج همه‌ی شخصیت‌های بازی را آزاد کنید تا به وسیله‌ی آن‌ها به محیط بازی تنوع ببخشید. بهترین ویژگی بازی Dunkers 2، سادگی گیم‌پلی و کنترلر‌های آن است. با لمس کردن کلیدهای لمسی پایین صفحه‌نمایش میتوانید به چپ و راست پرش کنید تا توپ را از حریفتان بگیرید و آن را وارد حلقه کنید. البته ممکن است که در ابتدای بازی به دلیل عادت نداشتن به این نوع مکانیزم، کنترل کردن آواتارتان کمی سخت به نظر برسد، اما با کمی وقت گذاشتن و بازی کردن، به قول معروف قلقش دست‌تان خواهد آمد و خواهید دید که با چه گیم‌پلی ساده و روانی طرف هستید.

Dunkers 2

طراحی شخصیت‌های بازی به‌خوبی و بسیار بامزه صورت گرفته و در کنار این شخصیت‌ها نیز چهار زمین بازی وجود دارد که هر کدام رنگ‌ها و طراحی مخصوص به خود را دارا هستند. انتخاب موسیقی و صداگذاری بازی نیز به بهترین شکل ممکن صورت گرفته تا به واقع بازی Dunkers 2 را یکی از خوش‌ساخت‌ترین بازی‌های ورزشی چند وقت اخیر بدانیم. تنها نکته‌ی منفی Dunkers 2 تبلیغات بیش از اندازه آن است که البته با توجه به رایگان بودن بازی، امری طبیعی است. این بازی فعلا تنها برای سیستم عامل iOS منتشر شده، اما انتظار می‌رود تا نسخه‌ی اندرویدی آن نیز در روز‌های پیش رو منتشر شود. شما می‌توانید این بازی را از طریق لینک زیر برای آیفون یا آیپد خود دانلود کنید و از تجربه‌ی آن لذت ببرید.

دانلود بازی آیفون Dunkers 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده