نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۲

بازی Anamorphine برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن VR هم منتشر می‌شود

استودیو آرتیفکت فایو اعلام کرد که بازی Anamorphine علاوه بر پی‌سی برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن وی‌آر نیز منتشر خواهد شد.

اگر شما به خاطر نداشتن پی سی از تجربه‌ی بازی Anamorphine ناامید شده‌اید، امروز روز شانس شما خواهد بود؛ زیرا استودیو آرتیفکت فایو اعلام کرده است که بازی Anamorphine برای کنسول پلی استیشن 4 نیز منتشر خواهد شد.

مطابق آخرین اخبار بازی و بر اساس اعلام استودیو آرتیفکت فایو، نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Anamorphine همانند نسخه پی‌سی به دو حالت سنتی و واقعیت مجازی (با استفاده از هدست پلی استیشن VR) قابل بازی خواهد بود. به مناسبت اعلام خبر انتشار بازی Anamorphine برای پلی‌استیشن 4 نیز تصاویر گیف جدیدی از این اثر منتشر شده است که در منبع خبر قابل مشاهده است.

داستان این بازی در مورد مردی است که در رویاها و خاطرات معشوقه خود سفر خود را آغاز می‌کند و دنیایی مملو از محیط‌های هنری و خاص را در قالب‌های مختلف به نمایش می‌گذارد. از محتوای بازی می‌توان به این نتیجه رسید که این اثر یک داستان منحصر‌به‌فرد را روایت می‌کند که در آن درگیری و نبرد جایی نخواهند داشت و در مجموع می‌توان محتوای آن را ادبی و هنری دانست. شما گل‌هایی را در حین اجرای کنسرت خواهید دید که اتمسفر ویژه‌ای را ضمیمه این بازی می‌کند؛ در حالی که در سوی دیگر دروغ‌های شخصیت این بازی را در قالب شهری می‌بینیم که ورودی این شهر بر اثر دروغ‌های او، در جلوی چشمان‌اش تکه تکه می‌شود.

امکان تجربه‌ی نسخه آزمایشی بازی Anamorphine در نمایشگاه ایندی کان واقع در شهر لس آنجلس وجود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه دموی بازی را در این نمایشگاه تجربه کنند.

بازی Anamorphine در ماه مارس (اسفند-فروردین) با انتشار تریلری معرفی شد و تا به این لحظه تاریخ انتشار دقیقی برای آن مشخص نشده است.  نسخه پی‌سی بازی با هدست آکیولس ریفت و هدست اچ تی سی وایو سازگار است و این بازی پس از پلی‌استیشن 4 و پی‌سی برای ایکس باکس وان نیز منتشر می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده