// جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

تاریخ انتشار بازی Hand of Fate 2 مشخص شد

استودیو Defiant Development با انتشار تریلری تاریخ انتشار بازی Hand of Fate 2 را برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  پی سی مشخص کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، استودیو دفینت (Defiant Development) تاریخ انتشار پروژه جدید خود یعنی بازی Hand of Fate 2 را مشخص کرد. این بازی کمی بیشتر از یک‌ماه یعنی در تاریخ ۱۶ آبان ماه (۷ نوامبر) در دسترس طرفداران این بازی قرار می‌گیرد.

سازندگان در ادامه اعلام کردند که بازی  Hand of Fate 2 از ویژگی‌های کنسول جدید مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس وان ایکس نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند بازی را در حالت 4K و HD تجربه کنند.

علاوه بر مشخص شدن تاریخ عرضه این بازی، سازندگان از آخرین و جدیدترین کاراکتر که در بازی به عنوان همراه شما حاضر می‌شود، رونمایی کردند.  کاراکتر Ariadne از Stiegal در بازی با شما همراهی خواهد کرد و با داشتن قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد خود هم در مبارزات و هم‌ بازی‌های کارتی به شما یاری خواهد کرد. کاراکتر مذکور این توانایی را دارد که در حین مبارزات زره دشمنان خود را تخریب کند و همچنین در بازی‌های کارتی این قابلیت را دارد که از روی کارت‌ها کپی برداری کند.

شخصیت Ariadne به کاراکتر‌ قبلی این بازی یعنی Captain Estrella Fiore، که پیش‌تر معرفی شده بود، ملحق می‌شود. این کاراکتر این قابلیت را دارد که برای خود شانس دوم در بازی‌های کارتی به ارمغان آورد. در انتها سازندگان به مناسبت مشخص شدن تاریخ انتشار این پروژه، تریلر جدیدی نیز از بازی Hand of Fate 2 منتشر کردند که گیم‌پلی آن را در کنار بازی کارتی‌اش نشان می‌دهد. بازی Hand of Fate 2 بیش از یک‌ سال است که معرفی شده و آخرین خبری که از آن منتشر شد به معرفی کاراکتر قبلی آن برمی‌گردد.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Hand of Fate 2 را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. بازی مذکور در سبک نقش‌ آفرینی با المان‌های بازی‌ کارتی طراحی شده است و قرار است برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  کامپیوتر منتشر شود.

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده