نویسنده: سارا مرتضوی
// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

دو تریلر جدید از بازی Assassin’s Creed Origins با کیفیت 4K منتشر شد

کمپانی یوبی‌سافت به تازگی دو تریلر جدید از بازی Assassin’s Creed Origins با محوریت نمایش بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی منتشر کرده است.

کمپانی یوبی‌ سافت به تازگی دو تریلر جدید از بازی Assassin’s Creed Origins منتشر کرده و در این تریلرها سعی کرده بخش‌های بیش‌تری از داستان بازی و نیز ماموریت‌های پیش روی بازیکنان را به نمایش بگذارد.

در تریلر حماسی و هیجان‌انگیز  اول، شاهد شکل‌گیری انجمن برادرهود هستیم. هرچند اگر نمی‌خواهید حتی ذره‌ای از داستان بازی هم برای‌تان لو برود، بهتر است دور دیدن این تریلر را خط بکشید.

تریلر دوم که تریلر متفاوت‌تر و به نسبت باحال‌تری هم هست، خودش از هشت تریلر کوچک دیگر تشکیل شده. در این تریلر شاهد روایت ماموریت‌های بازی از زبان نقاشی‌های دیواری مصری هستیم که الحق هم جذاب و خنده‌دار از کار درآمده. شما می‌توانید هر دوی این تریلرها را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید. ناگفته نماند هر دوی این تریلرها با کیفیت 4K منتشر شده است.

اگر هم به دنبال ویدیوهای بیش‌تر از بازی Assassin’s Creed Origins هستید، می توانید به این قسمت مراجعه کرده و نگاهی به تریلر سینمایی بازی بیاندازید. برای پی‌گیری اخبار این بازی نیز می‌توانید به صفحه Assassin’s Creed Origins در وب‌سایت زومجی سر بزنید.

بازی Assassin’s Creed Origins در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان‌ماه) و برای کنسول‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و نیز کامپیوتر منتشر خواهد شد.

براد دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده