نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های اصلی فیلم Justice League منتشر شد

به تازگی تصاویر جدیدی از شخصیت‌های اصلی فیلم لیگ عدالت (Justice League) منتشر شده و به نظر می‌رسد که در آینده‌ای خیلی نزدیک ما شاهد یک تریلر هم خواهیم بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در پی جدیدترین رویدادی که با نام کامیک کان شهر نیویورک در حال اتفاق افتادن است، کمپانی برادران وارنر اطلاعات جدیدی را از جدیدترین و مورد انتظارترین پروژه خود یعنی فیلم Justice League (لیگ عدالت) منتشر کرد. آنها در طی این مراسم ضمن رونمایی از چند پوستر رسمی از شخصیت‌های اصلی فیلم، اعلام کردند که تریلر جدیدی در راه است و در آینده‌ای نزدیک که روز آن را یکشنبه آینده مشخص کردند، می‌توانیم شاهد انتشار یک تریلر از فیلم لیگ عدالت باشیم. شما در انتهای همین پست می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید. همچنین به یاد داشته باشید که همچنان هیجان روز افزون خود را برای تریلر جدید نگه دارید.

بن افلک در نقش بروس وین/بتمن، گل گدوت در نقش دیانا پرینس/واندر وومن، هنری کویل در نقش کلارک کنت/سوپرمن، جیسون موموآ در نقش آرتور کری/آکوامن، ازرا میلر در نقش بری آلن/فلش، ری فیشر در نقش ویکتور استون/سایبورگ، ویلم دفو در نقش نیوییدس والکو، جسی آیزنبرگ در نقش لکس لوثر، جرمی جان آیرونز در نقش آلفرد پنی ورث، داین لین در نقش مارتا کنت (مادر کلارک کنت یا سوپرمن)، کانی نیلسن در نقش ملکه هیپولیتا (مادر دیانا پرینس یا واندر وومن)، بیلی کروداپ در نقش هنری آلن (پدر بری آلن یا فلش)، امبر هرد در نقش مرا، جی. کی. سیمونز در نقش کمیسر جیم گوردن و امی ادامز در نقش لوئیس لین از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشته و به ایفای نقش می‌پردازند.

Justice League

بروس وین که امید و ایمانش به انسان‌ها را از دست داده بود، با دیدن از خودگذشتگی و فداکاری سوپرمن توانست دوباره ایمانش را به دست آورد و همین کار سوپرمن برای او الهام‌بخش و به نوعی تجدید قوا بود تا همانند گذشته دوباره به دوران ابرقهرمانی‌اش بازگردد. او که حالا دایانا را به عنوان یک متحد در کنار خودش دارد، می‌تواند با دشمنان قوی‌تر و خطرناک‌تری مقابله کند. بتمن و واندر وومن قصد دارند برای مقابله با خطری که به تازگی به وجود آمده و زمین را به شدت تهدید می‌کند، هرچه سریع‌تر تیمی از فراانسان‌ها را تشکیل دهند. اما با وجود تشکیل لیگ بی‌سابقه‌ای از قهرمانان مانند لیگ عدالت (که متشکل است از بتمن، واندر وومن، فلش، سایبرگ و آکوامن)، ممکن است برای نجات زمین از دست این حمله فاجعه‌بار خیلی دیر شده باشد.

این فیلم در ابتدا توسط زک اسنایدر کارگردان فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: صبح عدالت) و فیلم Man of Steel (مرد پولادین) کارگردانی شده بود و بعد از آن به جاس ویدون کارگردان فیلم The Avengers (انتقام جویان) و فیلم The Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) محول شد. در ابتدا ایده اصلی فیلم توسط خود زک اسنایدر و کریس تریو خلق شد و بعد از آن به قلم خود جاس ویدون و کریس تریو شاخ و برگ داده شد و تبدیل به یک فیلمنامه مناسب برای ساخت فیلم شد. بعد از اتفاقات غم‌انگیز خانوادگی که برای زک اسنایدر به وجود آمد، جاس ویدون وظیفه کارگردانی فیلمبرداری مجدد بعضی بخش‌های این قسمت و دنباله آن و همچنین نظرات کامل بر روی مراحل پس از تولید آنها را هم برعهده دارد. فیلم لیگ عدالت توسط افرادی مانند چارلز روون، دبورا اسنایدر، جان برگ و جف جانز تهیه کنندگی و تولید می‌شود. همچنین جیم روو، وزلی کولر، کورت کنیموتو، کریس تریو و بن افلک از جمله افرادی هستند که در این پروژه وظیفه تهیه کننده اجرایی را برعهده دارند.

در این میان یادآوری می‌شود که فیلم Justice League برای اکران در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

Justice League

Justice League


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده