// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل The Killbox: Arena Combat

بازی موبایل The Killbox: Arena Combat با در اختیار داشتن بخش چندنفره و تک‌نفره، ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امروز، به سراغ بازی‌ای خواهیم رفت که از نظر گیم‌پلی و سبک و سیاق بازی، به بازی Call of Duty یا بازی Counter Strike شباهت دارد. به عبارتی بازی موبایل The Killbox: Arena Combat یک بازی تیراندازی اول شخص است که از نظر طراحی مراحل یا نحوه بازی کردن شباهت‌های زیادی به بازی‌های ذکر شده دارد و از حیث محتویات نیز، حسابی شما را سرگرم خواهد کرد. بازی اندروید The Killbox Arena دارای یک بخش داستانی است که در جریان آن شما در نقش یک واحد ویژه باید در جریان مراحل مختلف، تروریست‌ها را از بین ببرید.

بازی موبایل The Killbox: Arena Combat

بخش تک‌نفره بازی در واقع یک بخش آموزشی برای بخش چندنفره است

با شروع بازی، یکی از فرماندهان، نحوه بازی کردن و بخش‌های مختلف را برای شما توضیح می‌دهد. با شروع هر مرحله بازی تیراندازی اندروید The Killbox: Arena Combat، شما خود را در یک محیط رقابتی پیدا کرده که باید تروریست‌ها را از بین ببرید. از نظر هدف‌گیری، بازی در حالت شلیک خودکار قرار دارد و تنها کاری که باید انجام دهید این است که هدف‌گیری کنید و نحوه هدف‌گیری هم بدین شکل است که از طریق قسمت سمت راست صفحه نمایش، می‌توانید این کار را انجام دهید. جدای از این موارد همانند یک بازی تیراندازی تمام عیار، می‌توانید از نارنجک‌های خود استفاده کرده یا پشت دیوار کاور گرفته و منتظر آمدن دشمنان باشید (البته کاورگیری بازی به صورت حرفه‌ای و همانند بازی‌های مدرن امروزی نیست). در واقع بخش داستانی یا تک‌نفره بازی The Killbox: Arena Combat، یک پیش درآمد برای بخش چندنفره بازی است. بخش تک‌نفره از مراحل کوتاهی برخوردار ولی جوایزی که در پایان هر مرحله در اختیار شما قرار می‌دهد، شما را برای بخش چندنفره آماده خواهد کرد.

بخش چندنفره بازی اندروید The Killbox: Arena Combat نیز به دو قسمت مختلف تقسیم می‌شود؛ مسابقات معمولی و مسابقات Ranked که مسابقات معمولی بازی، آن قدر حالت و مودهای مختلف دارد که حسابی شما را سرگرم نگه دارد. مسابقات بخش چندنفره معمولی بازی موبایل The Killbox: Arena Combat شامل مواردی نظیر Team Mode یا Blast Mode است که هر کدام از آن‌ها، از زیر مجموعه‌های مختلفی برخوردار هستند. برای مثال در بخش Team Mode می‌توانید به مسابقات Team DM-AF یا Head To Head بپردازید. نکته جالب بخش چند نفره بازی است که در بعضی از حالت‌ها، سیستم شلیک خودکار فعال است اما در مابقی بخش‌ها، این قابلیت حذف شده و خودتان باید شلیک کنید.

بازی موبایل The Killbox: Arena Combat

محتویات بخش چندنفره بازی به خوبی شما را به خود جذب خواهد کرد

مسابقات Ranked نیز بدین نحو است که ابتدا باید سطح خود را به ۱۰ رسانده و سپس در جریان حالت‌های مشخص شده این بخش، به رقابت با سایرین بپردازید و در انتها، رتبه‌ی خود را در لیدربورد بازی افزایش دهید. از آن‌جایی که با یک بازی آنلاین طرف هستیم که بیشترین تمرکز خود را روی رقابت‌های چندنفره گذاشته، شاهد بخشی به نام Clan Wars هستیم. در جریان این بخش شما باید به یکی از کلن متصل شده یا کلن خود را ساخته و با سایرین رقابت کنید. بخش Clan Wars بازی The Killbox: Arena Combat از جذابیت و هیجان بالایی برخوردار است زیرا در این بخش تمامی بازیکنان به صورت حرفه‌ای و خیلی جدی مسابقه خواهند داد، زیرا عملکرد تمامی بازیکن‌ها، در موفقیت کلن مورد نظر، تاثیر گذار است. مورد دیگری که در بازی‌های آنلاین همیشه مورد بحث گیمرها بوده، بحث پینگ و کیفیت سرورها است که در اینجا شاهد کیفیت خوب سرورهای بازی هستیم و کم پیش می‌آید که پینگ شما دچار مشکل شود.

درآخر بازی موبایل The Killbox: Arena Combat دارای یک بخش Boss Battle که به صورت پیش‌فرض یک سری باس‌فایت مختلف برای شما در نظر گرفته شده است و می‌توانید آن‌ها را از پیش روی برداشته و آیتم‌های ارزشمندی را دریافت کنید. بازی اندروید The Killbox: Arena Combat آن قدر محتویات محتلف دارد که حسابی مخاطب را سرگرم کرده و جدای از آن سیستم کنترل شخصیت بازی آن قدر خوب و روون است که اصلا اذیت نخواهید شد.

دانلود بازی اندروید The Killbox: Arena Combat

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده