// جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

تصاویر جدیدی از بازی انحصاری City Shrouded in Shadows منتشر شد

کمپانی Bandai Namco تصاویر جدیدی از بازی City Shrouded in Shadows منتشر کرد که ما را با کاراکتر‌های این بازی آشنا می‌کند.

در جریان اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیو گرانزلا (Granzella) تعدادی تصویر از پروژه حالت بقا خود یعنی بازی City Shrouded in Shadows منتشر کرد. در میان تصاویر جدید توانستیم نگاهی به قهرمان این بازی بیاندازیم که برای اینکه بتواند از خطر به دور بماند دست به چه کار‌هایی می‌زند، در حالی که به طور مکرر مجرمان قصد دارند جان وی را بگیرند.

City Shrouded in Shadows

در آن سو کاراکتر Griffon را در حالت Type J-9 به چشم می‌خورد که در حال مبارزه با نیرو‌های پلیس است. همچنین کاراکتر بیگانه‌ای نیز با نام Dada از مجموعه Ultraman در تصاویر حضور پیدا کرد و به نظر می‌رسد که به دنبال جان انسان‌های روز زمین است تا بتواند نمونه‌ای از آنها را برای آزمایش‌ها به دست آورد. تصاویری از این بازی نشان می‌دهد که قهرمان ما با او در آزمایشگاه مقابله می‌کند تا بتواند او را از اهداف‌اش باز دارد.

City Shrouded in Shadows

کاراکتر MFS-3 Type-3 Mecha Dragon به داخل شهر می‌آید تا با گودزیلا مقابله کند که نبرد آنها به تخریب ساختمان‌ها ختم می‌شود، جایی که قهرمان ما برای دوری از خطرات به آنجا پناه برده است. همچنین Eight Angel نیز از مجموعه Evangelion در این بازی حضور پیدا می‌کند و هر سه واحد EVA برای رهگیری استفاده می‌کند.

همچنین سازندگان از سه شخصیت جدید نیز رونمایی کردند. Mizuki Sawada یک از محققان ارشد در National Cosmic Rays Research Institue است که پس از حمله بیگانگان در اتاقی در این موسسه پناه می‌برد. شخصیت بعدی Harormi Sasaki است که به عنوان یکی از مسئولین این موسسه در این بازی حضور پیدا می‌کند. همکاران از وی به عنوان یک فرد بسیار موثر در این موسسه یاد می‌کنند طوری که وی پس از حملات موجودات تصمیم می‌گیرد که در آزمایشگاه بماند و روی نور‌ صورتی که در آسمان پدید آمده است، تحقیق کند. کسوکه آسانو رئیس یک کمپانی کوچک به نام Hyacinth Soft است که وی نیز به دلیل حملات بیگانگان در کمپانی خود مستقر شده است. پای او در حادثه‌ای ضربه دیده و این امر برای وی مشکلاتی را در کار خود به‌وجود آورده است.

City Shrouded in Shadows

نکته جالبی که در یکی از عکس‌ها دیدیم این است که سازندگان با رستوران زنجیره‌ای Go GO Curry که در شهر Kanazawa واقع شده، همکاری کرده است. رستوران مذکور و همچنین کارمندان آن با یونیفروم‌های مخصوص‌شان در این بازی حضور پیدا خواهند کرد.

City Shrouded in Shadows

همچنین سازندگان از مزایای پیش‌خرید این بازی نیز در ژاپن رونمایی کردند که شامل پوسته‌هایی از پروژه‌های قبلی استودیو Granzella یعنی بازی Evanelion، بازی Ultraman، بازی Patlabor و غیره می‌شود، که به بازی جدید اضافه می‌شود. در انتهای مطلب می‌توانید نگاهی به دیگر تصاویر منتشر شده بیاندازید.

بازی City Shrouded in Sadow قرار است در تاریخ ۲۷ مهر ماه (۱۹ اکتبر) در ژاپن به طور انحصاری برای کاربران پلی‌استیشن 4 عرضه شود. گفتنی است که  نسخه پلی‌استیشن ویتا این بازی به تازگی لغو شده است.

City Shrouded in Shadows


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده