نویسنده: سارا مرتضوی
// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر جدید بازی Planet of the Apes: Last Frontier با محوریت شخصیت Khan

به‌تازگی تریلری جدید از بازی Planet of the Apes: Last Frontier با محوریت شخصیت Khan‌ و تصمیمات مشکلی که بر سر راه این شخصیت قرار دارد، منتشر شده است.

استودیو ایمجیناتی سازنده بازی Planet of the Apes: Last Frontier، به‌تازگی تریلری جدید از این بازی منتشر کرده که در آن شخصیت Khan و نیز تصمیمات سخت و حساسی که این شخصیت باید برای سایر میمون‌ها بگیرد، به نمایش گذاشته شده است.

ماه آگوست بود که استودیو نوپای ایمجیناتی از بازی Planet of the Apes: Last Frontier رونمایی کرد؛ یک بازی ماجراجویی که وقایع آن میان دو فیلم Dawn of Planet of Apes محصول سال ۲۰۱۴ میلادی و نیز فیلم اکران نشده War for the Planet of Apes جریان خواهد داشت.

این تریلر جدید که توسط استودیو ایمجیناتی منتشر شده، روند تصمیم‌گیری و چالش‌های اخلاقی‌ای که در این بازی در پیش رو خواهید داشت را به تصویر کشیده است. علاوه بر این، این تریلر جدید سرگذشت یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های این بازی یعنی Khan، که بار اصلی تصمیم‎گیری‌های بازی را نیز بر دوش دارد، به نمایش گذاشته است.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

بازی Planet of the Apes: Last Frontier داستانی جدید و منحصر به فرد از جماعت میمون‌هایی را روایت می‌کند که بر اثر بالا گرفتن نزاع بین جامعه انسان‌ها و میمون‌ها، ناچار به فرار به مناطق کوهستانی شده‌اند. در این میان زمستان در حال نزدیک شده است و ذخیره آذوقه میمون‌ها نیز رو به پایان؛ همین امر باعث شده تا میمون‌ها به سمت مناطق انسان‌نشین حرکت کرده و در این میان درگیری‌های شدیدی بین این دو جناح شکل گیرد.

در این بازی، بازیکنان کنترل شخصیت‌هایی از هر دو جامعه میمون‌ها و نیز انسان‌ها را برعهده خواهند داشت. مرگ و زندگی این شخصیت‌ها مستقیماً به تصمیمات بازیکنان وابسته خواهد بود. طبق رسم معمول بازی‌های تصمیم محور، در این بازی نیز با چندین پایان مختلف رو به رو خواهیم شد. از آن‌جایی که تصمیم‌گیری تنها چالشی است که بازیکنان در این بازی با آن رو به رو می‌شوند، بنابراین در این بازی خبری از معماهای پیچیده و کنترل مستقیم شخصیت‌ها نخواهد بود.

بازی Planet of the Apes: Last Frontier در حال ساخت برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی‌سی است و قرار است پاییز امسال منتشر شود. در زیر می‌توانید تصاویری از این بازی را تماشا کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده