نویسنده: سارا مرتضوی
// چهار شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

تبلیغ تلویزیونی جدیدی از باندل بازی Call of Duty: WWII منتشر شد

کمپانی سونی به‌تازگی تبلیغ تلویزیونی جدیدی از باندل پلی‌استیشن 4 بازی Call of Duty: WWII منتشر کرده که در این تبلیغ، تصاویر دیده‌نشده‌ای از بازی نیز به چشم می‌خورد.

دیگر زمان زیادی تا انتشار یکی از مشهورترین بازی‌های جنگی زمانه، یعنی بازی Call of Duty: World War II باقی نمانده است. حالا آن‌طور که در جدیدترین اخبار بازی به نظر می‌رسد، به‌تازگی تبلیغ تلویزیونی جذاب و زیبایی از این بازی منتشر شده است.

این تبلیغ تلویزیونی ۳۰ ثانیه‌ای که توسط حساب رسمی توییتر پلی‌استیشن منتشر شده، باندل جدید بازی Call of Duty: World War 2 را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر نمایش این باندل یک ترابایتی زیبا و فوق‌العاده پلی استیشن 4، در انتهای این تبلیغ شاهد نمایش بخش‌هایی جدید از گیم‌پلی این بازی نیز هستیم.

Call of Duty: WWII

در جدیدترین اخبار بازی Call of Duty: WW2، به‌تازگی دیدیم که ESRB که یکی از معتبرترین شرکت‌های رده‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی است، محتوای این بازی را بسیار خشونت‌بار خواند و رده M یا همان بزرگسال را به این بازی اختصاص داد. چندی پیش نیز گلن اسکافیلد، رئیس استودیو اسلج همر گیمز در حساب رسمی توییتر خود سه اسکرین شات جدید از بخش زامبی بازی منتشر کرده بود.

بازی Call of Duty: World War II و باندل یک ترابایتی پلی‌استیشن 4 جدیدش، هر دو در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان‌ماه) در دسترس خواهند بود. علاوه بر این در این تاریخ نسخه ایکس باکس وان و پی سی این بازی نیز منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تبلیغ تلویزیونی جدید این باندل را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده