نویسنده: میثم سبحانی
// جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۷

ناشر بازی Life is Strange کمپین تبلیغاتی جدیدی برای مقابله با بیماری‌ های روانی راه‌ اندازی کرد

کمپانی اسکوئر انیکس پس از انتشار قسمت اول بازی Life is Strange: Before the Storm کمپین تبلیغاتی جدیدی به منظور حمایت از بیماران روانی ایجاد کرد.

بازی Life is Strange مجموعه‌ای است که به خاطر دست و پنجه نرم کردن با برخی از مسائل و موضوعات دشوار شناخته شده است، از تنهایی و افسردگی منجر به خودکشی گرفته تا سوگواری در غم از دست دادن عزیزان، همه و همه از جمله مشکلاتی است که Life is Strange به آن‌ها پرداخته است. به تازگی این مجموعه در کمپین تبلیغاتی جدید و جذابی، برخی از این مسائل را از محدودیت‌های دنیای بازی‌های ویدیویی بیرون کشیده و به دنیای واقعی کشانده است.

یکی از موضوعات اصلی در بازی Life is Strange ایجاد پیوندهای دوستی قوی‌ بین شخصیت‌های آن است. رابطه بین مکس و کلویی در مرکز داستان بازی نخست قرار داشت و حالا در فصل جدید با نام Before the Storm رابطه دوستی کلویی و ریچل مورد کنکاش قرار می‌گیرد. زمانی که قسمت نخست بازی Before the Storm اخیرا منتشر شد، بخش بازاریابی مجموعه کمپین تبلیغاتی‌ای را آغاز کرد که مردم را به نوشتن نامه‌های صمیمانه برای دوستان نزدیک‌شان تشویق می‌کرد و از آن‌ها می‌خواست که بگویند چقدر دوستی‌شان برای‌شان اهمیت دارد. دو روز پیش، تیم بازاریابی کمپانی منتشرکننده این بازی همین موضوع را با آغاز کمپینی کمی متفاوت‌تر ادامه داد که افرادی که از بیماری‌های روانی رنج می‌برند از آن منتفع خواهد شد.

به تازگی صفحات رسانه‌های اجتماعی مختلفی از بازی Life is Strange لینکی به یک وب‌سایت را به اشتراک می‌گذارند که کمپین YouFriendMe# را تبلیغ می‌کند. این کمپین مردم را تشویق می‌کند که از خودشان در حالی که دارند به دوست‌شان درباره اینکه چقدر دوستی‌شان برای‌شان اهمیت دارد، صحبت می‌کنند، فیلم‌برداری کنند. و سپس این ویدیو را با هشتگ YouFriendMe# به اشتراک بگذارند. برای هر ویدیویی که به این شکل به اشتراک گذاشته می‌شوند، اسکوئر‌ اینکس، ناشر بازی Life is Strange قول داده که مبلغ ۵ دلار تا سقف ۲۵۰۰۰ دلار به موسسه JED کمک مالی کند. وب‌سایت YouFriendMe موسسه JED را به عنوان حامی و پشتیبانی برای سلامت روانی نوجوانان و جوانان سرتاسر جهان توصیف کرده است که با همکاری و مشارکت دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها به تقویت برنامه‌های ضد سو مصرف مواد و پیشگیری از خودکشی می‌پردازد.

پس اگر خیلی وقت است که احساس می‌کنید ای کاش می‌توانستید به نوعی به دوستانتان بگویید که چقدر برای شما اهمیت دارند، یا اگر می‌خواهید با کسی که خیلی وقت است از او خبری ندارید و با وی در ارتباط نیستید، تماس بگیرید، یا که حتی اگر مدت زمانی است که با دوستی صمیمی و دوست‌داشتنی‌ به دلیلی واهی قهر کرده‌اید و می‌خواهید با او آشتی کنید، حالا بهانه خوبی فراهم شده است تا این کار را انجام دهید. هم انگیزه خوبی پشت این عمل است و هم به بازی‌های ویدیویی مربوط است.


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده