نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

تاریخ انتشار نسخه دمو بازی Gran Turismo Sport مشخص شد

کمپانی سونی از یک نسخه‌ی آزمایشی رایگان و محدود برای بازی Gran Turismo Sport خبر داد و اعلام کرد که این نسخه در تاریخ ۱۷ مهرماه در دسترس خواهد بود.

طبق آخرین اخبار بازی، کمپانی سونی اعلام کرد که یک نسخه‌ی آزمایشی محدود و رایگان برای بازی Gran Turismo Sport در یک رویداد ۴ روزه از تاریخ ۱۷ مهر (۹ اکتبر) تا ۲۰ مهر (۱۲ اکتبر) در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مشترکین پلی‌ استیشن پلاس قادر خواهند بود تا نسخه دمو بازی را در تاریخ ۱۵ مهرماه و در ساعت ۱۸:۳۰ پری‌لود کنند (دانلود دیتای بازی پیش از آغاز زمان بازی کردن) و در ساعت ۲۲:۳۰ هفدهم مهرماه به تجربه‌ی آن بپردازند. این نسخه آزمایشی برای تمامی کاربران پلی‌ استیشن 4 در دسترس خواهد بود و در صورتی که یکی از اعضای پلی‌استیشن پلاس نیستید، باید مدت بیشتری را منتظر بمانید زیرا این نسخه در ساعت ۴:۳۰ هجدهم مهرماه برای سایر کاربران در دسترس قرار می‌گیرد.

بر اساس اعلام استودیو پالی‌فونی دیجیتال، اگر قصد داشته باشید که بازی را خریداری کنید، تمامی پیشرفت‌های شما به نسخه‌ی اصلی بازی منتقل خواهند شد که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا مبلغ ۱ میلیون دلار اعتبار در بازی کسب کنند و گاراژ شخصی‌سازی‌شده‌ی خود را در نسخه‌ی اصلی بازی داشته باشند.

در جریان این رویداد چهار روزه بازیکنان می‌توانند بخش اسپورت، بخش کمپین و بخش آرکید را تجربه کنند. بخش عکاسی نیز از دیگر بخش‌هایی است که در این رویداد در دسترس است.

بازی Gran Turismo Sport در تاریخ ۲۵ مهرماه (۱۷ اکتبر) برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص نسخه آزمایشی بازی با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده