// چهار شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

بازی موبایل Game Of Thrones: Conquest اواخر مهر منتشر می‌شود

کمپانی برادران وارنر با انتشار تریلری، تاریخ عرضه بازی استراتژی موبایل Game Of Thrones: Conquest را اعلام کرد. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

بالاخره شرکت برادران وارنر، زمان انتشار بازی اندرویدی و آیفون Game Of Thrones: Conquest را برای کاربران موبایل اعلام کرد. بازی موبایل GOT: Conquest، سبک بازی استراتژی چندنفره و آنلاین (MMO) را خواهد داشت که از سوی توسعه‌دهندگانش، یعنی استودیوی بازی‌سازی توربین در تاریخ ۲۷ مهر (۱۹ام اکتبر) و در مارکت‌های گوگل پلی و اپ استور در دسترس قرار خواهد گرفت. گفتنی است که هم‌اکنون قابلیت پیش ثبت‌نام برای کاربران و علاقه‌مندان به سریال بازی تاج و تخت فراهم شده که می‌توانند با نام‌نویسی اسم خود، از محتویات اختصاصی درون بازی به ارزش ۵۰ دلار، از جمله دستبند نایت واچ، در هنگام انتشار بازی بهره‌مند شوند. همچنین در آخرین بازی موبایل ساخته‌شده‌ی استودیو توربین، می‌توانید در کنار مدیریت و فرمانروایی قلمرو خود، شخصیت‌های نام‌آشنای این سریال معروف شبکه HBO را ملاقات کنید.

| |

در آخر اگر تا این لحظه موفق به نام‌نویسی و پیش ثبت‌نام در این بازی موبایل نشده‌اید، می‌توانید از این لینک اقدام به ثبت‌نام کنید و در نهایت از جوایز نفیسی برخوردار شوید. در ادامه شما می‌توانید تا عرضه جهانی بازی با خبرها و تریلرهای جدیدتر از بازی GOT: Conquest، همراه زومجی باشید.


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده