نویسنده: سارا مرتضوی
// چهار شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

بازی جدید استودیو سازنده Left 4 Dead معرفی شد

استودیوی سازنده دو بازی Left 4 Dead‌ و Evolve، از بازی The Well که قرار است برای هدست واقعیت مجازی گیر وی‌آر سامسونگ عرضه شود، رونمایی کرده است.

استودیو ترتل راک (Turtle Rock Studios)، سازنده بازی‌های مشهور و موفقی مانند بازی Left 4 Dead‌ و نیز بازی Evolve، به‌تازگی بازی جدید خود را معرفی کرده است. آن‌طور که در جدید‌ترین اخبار بازی به گوش می‌رسد، این بازی جدید که The Well نام دارد و یک بازی فانتزی نقش‌آفرینی است، قرار است برای هدست واقعیت مجازی گیر وی آر سامسونگ منتشر شود. استودیوی سازنده، بازی خود را این‌طور توصیف می‌کند: «The Well به سبک نقش‌آفرینی کلاسیک طراحی شده و منحصراً برای هدست واقعیت مجازی سامسونگ ساخته شده است» و نیز «این بازی فضای رویاگونه‌ی تیره و تاریکی دارد و قرار است به همراه کتاب داستان و تصاویر هنری بازی منتشر شود».

برای آنکه توصیف بالا را بهتر متوجه شوید، بد نیست نگاهی به تریلر این بازی در زیر بیندازید:

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

بازی The Well اولین بازی واقعیت مجازی استودیو ترتل راک نیست. این استودیو پیش از این نیز ساخت بازی‌هایی مانند Face Your Fears ،Blade Runner 2049: Replicant Pursuit و Otherworlds را در کارنامه خود داشته است. هرچند بازی The Well نسبت به تمامی ساخته‌های قبلی این استودیو، ساخته‌ای بلندپروازانه‌تر به نظر می‌رسد.

استیو گلدشتین، مدیر استودیو ترتل راک گفته:

بازی The Well نه‌تنها جاه‌طلبانه‌ترین بازی واقعیت مجازی ما تا به امروز، بلکه منحصربه‌فردترین بازی‌ای است که تاکنون ساخته‌ایم. ما از اینکه توانستیم دنیای فانتزی جدید و کاملاً منحصربه‌فردی خلق کنیم، بسیار هیجان‌زده‌ایم. البته این بازی فقط برای هدست واقعیت مجازی گیر طراحی شده است. این بازی نه‌تنها سرگرم‌کننده، بلکه بسیار هم زیبا است. هدست واقعیت مجازی گیر این امکان را به ما داده که خلاقیت بیش‌تری به کار بریم و بازی‌ای طراحی کنیم که حتی پیش از آن فکرش را هم نمی‌کردیم قادر به ساخت آن باشیم.

بازی The Well بازیکنان را وارد دنیایی پر رمز و راز به نام Tholl می‌کند؛ دنیایی که پر از سحر و جادو و موجودات خیالی است. بازیکنان می‌توانند یکی از نقش‌های چهارگانه بازی یعنی Warrior ،Mage ،Rogue و Druid را که مسلماً هرکدام از آن‌ها توانایی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود را دارند، بر عهده گیرند.

بازی The Well در تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۹ مهرماه) و با قیمت ۱۱ دلار در امریکا عرضه خواهد شد. این بازی در اولین روز رویداد Oculus Connect منتشر می‌شود و در جریان این رویداد بازیکنان می‌توانند برای اولین بار این بازی را تجربه کنند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده