نویسنده: حسین سلیمی
// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵

بازی موبایل Friday the 13th: Killer Puzzle رسما معرفی شد

استودیو بلو ویزارد دیجیتال بازی جدید خود را با نام Friday the 13th: Killer Puzzle به طور رسمی معرفی کرد و حال قصد دارد آن را در سال ۲۰۱۸ برای دستگاه‌های موبایل عرضه کند.

جیسون کاپالکا، بنیانگذار استودیو پاپ کپ، پس از گذشت یک دهه استودیوی جدیدی را با نام بلو ویزارد دیجیتال (Blue Wizard Digital) تاسیس کرد. جیسون کاپالکا اعلام کرده که هدف استودیو بلو ویزارد تمرکز روی ساخت بازی‌های ترسناک و خشونت‌آمیز خواهد بود. این استودیو، اولین بازی خود را در سال ۲۰۱۶ با نام Slayaway Camp برای پلتفرم پی سی معرفی کرد و در اویل ماه جاری این بازی برای دستگاه‌های موبایل با قیمت ۱.۹۹ دلار منتشر شد. بازی Slayaway Camp که مبتنی بر سیستم واکسل طراحی شده است، بعد از معرفی توانست مخاطبان را ساعت‌ها سرگرم و نظر خیلی از هواداران را به خود جلب کند.

حال استودیو بلو ویزارد دیجیتال، بازی جدید خود را با عنوان Friday the 13th: Killer Puzzle که با الهام‌ از فیلم Friday the 13th ساخته شده است، معرفی کرد. این بازی با سبک معمایی خود، بازیکنان را با حل کردن پازل‌ها به چالش می‌کشد و می‌تواند باز هم ساعت‌های طولانی مخاطبان را سرگرم کند.

بازی Friday the 13thKiller Puzzle

بازی Friday the 13th: Killer Puzzle مانند Slayaway Camp، با پشت سر گذاشتن ۱۰۰ مرحله کاملا جدید، از اردوگاه‌های دریاچه کریستال تا مراسم تشییع جنازه منهتن، از زندان‌های سوپرمکس تا پیست‌های اسکی، شما را در نقش جیسون وورهیس که باید قربانیان را ترور کند، سرگرم بازی می‌کند. این بازی در اوایل سال ۲۰۱۸ برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید منتشر می‌شود.

اگر شما از علاقه‌مندان بازی‌هایی هستید که بر پایه سیستم واکسل ساخته شده‌اند، دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده