// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

سازندگان بازی Project Code: SHIFT از قدرت ایکس باکس وان ایکس می‌گویند

سازندگان بازی Project Code: SHIFT از قدرت کنسول ایکس‌باکس وان ایکس شگفت‌زده شده‌اند و آن را همانند یک هیولا می‌دانند.

توسعه‌دهندگان زیادی از قدرت ایکس باکس وان ایکس شگفت‌زده شده‌اند و بارها و بارها در مورد آن صحبت کرده‌اند. در جدیدترین اخبار منتشر شده، سازندگان بازی Project Code: SHIFT در مورد قدرت این کنسول مطالبی را عنوان کرده‌اند و این کنسول را به یک هیولا تشبیه کرده‌اند.

مایک و راجر، از اعضای ارشد استودیو سیسان گیمز (Seasun Games)، سازنده بازی Project Code: SHIFT، در مصاحبه با وب‌سایت گیمینگ بولت، در مورد قدرت کنسول ایکس‌باکس وان ایکس و استقبال گسترده توسعه‌دهندگان از ساخت بازی برای این کنسول سخن گفته‌اند. طبق اعلام آنها، بازی Project Code: SHIFT با رزولوشن 4K واقعی و نرخ فریم ۶۰ روی ایکس‌باکس وان ایکس اجرا خواهد شد و از نظر آنها هیچ‌کدام از کنسول‌های حال حاضر نمی‌توانند چنین عملکردی را در این بازی داشته باشند. سازندگان بازی Project Code: SHIFT گفتند:

بازی با رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس اجرا خواهد شد. این یکی از دلایلی است که ما کنسول ایکس‌باکس وان ایکس را برای انتشار بازی انتخاب کرده‌ایم. روی دیگر کنسول‌ها دستیابی به این مشخصات غیر ممکن بود.

همچنین آنها در مورد قدرت GPU کنسول ایکس‌باکس وان ایکس و تاثیر آن بر کیفیت بازی‌ها صحبت‌هایی را انجام دادند:

قدرت ایکس‌باکس وان ایکس به ما اجازه می‌دهد تا بازی‌ها را از لحاظ بصری، جلوه‌های ویژه، جزییات محیط، محتوای 4K، نرخ فریم و موارد دیگر، با مشخصات و کیفیت بهتری نسبت به گذشته در اختیار کاربران قرار دهیم. سخت‌افزار این کنسول یک هیولا است.

همانطور که می‌دانید ایکس‌باکس وان ایکس، کنسول قدرتمند کمپانی مایکروسافت هفته آینده و به طور مشخص در تاریخ ۱۶ آبان به صورت جهانی عرضه خواهد شد. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده