// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

فیلم های جذابی که طرفداران Baby Driver باید تماشا کنند

Baby Driver ساخته‌ی Edgar Wright یکی از آن فیلم‌هایی است که پس از تماشای آن، احتمالا به خاطر لذت زیادی که تقدیم‌تان می‌کند، به دنبال فیلم‌هایی مانند آن می‌گردید.

ادگار رایت با هنر فیلم‌سازی انکارناپذیرش در Baby Driver لذتی را تقدیم مخاطبان کرد که احتمالا به این زودی‌ها طرفدارانش آن را فراموش نمی‌کنند. فیلمی که اگر عشق لحظه‌های پرهیجانش شوید، به سختی می‌توانید پس از به پایان رسیدن آن در برابر میل‌تان برای تماشای آثاری مانند آن مقاومت کنید و قطعا، به دنبال فیلم‌هایی شبیه به آن می‌گردید. به همین سبب، ما در پرونده‌ی سینمایی‌مان در دوازدهمین اپیزود «فریم» که هفته‌ی گذشته منتشر شد، دقیقا فیلم‌هایی این‌چنین را معرفی کردیم. فیلم‌هایی که بعضی‌های‌شان منبع اقتباس Edgar Wright برای خلق اثر تازه‌اش بودند و بعضی‌هایشان صرفا، به خاطر روایت معرکه‌ی داستان‌هایی این‌چنینی در آیتم ویدیویی ما قرار گرفتند. پس این شما و این هم فیلم‌هایی که طرفداران Baby Driver، حتما باید تماشایشان کنند.

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

«فریم» برنامه‌ی سینمایی زومجی است که چهارشنبه شب‌ها منتشر می‌شود و از زوایایی گوناگون، دنیای فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی را به زیر ذره‌بین می‌برد. برنامه‌ای که پرونده‌های سینمایی متفاوت که هم‌اکنون شاهد یکی از آن‌ها بودید، تنها یکی از آیتم‌های دوست‌داشتنی و جذابی است که لابه‌لای دقایق آن پیدا می‌شود. پس اگر هنر هفتم برای‌تان اهمیت بسیاری دارد و از همه‌ی مناظر به آن اهمیت می‌دهید، بهتر است چهارشنبه شب‌ها تمام حواس‌تان به زومجی باشد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده