// سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

پنج فیلم برتر دیوید فینچر از نگاه زومجی

دیوید فینچر را می‌توان استاد ساخت فیلم‌های جنایی و جذابی خواند که ذهن مخاطب را درگیر خود می‌کنند و زومجی در این آیتم ویدیویی، پنج فیلم برتر این کارگردان را رده‌بندی کرده است.

به مناسبت انتشار سریال جدید دیوید فینچر یعنی Mindhunter، در تاپ فایوی که نخستین بار هفته‌ی گذشته و در قالب دوازدهمین اپیزود از برنامه‌ی سینمایی‌مان یعنی «فریم» منتشر شد، پنج فیلم سینمایی برتر این کارگردان بزرگ را از نگاه خودمان طبقه‌بندی کردیم. کارگردانی که در ساخت فیلم‌هایی رازآلود و جنایی آن‌قدر استاد است که برخی از بهترین آثار این ژانر توسط وی آفریده شده‌اند و در کارنامه‌اش می‌توان آثار فلسفه‌گرایانه و بی‌نظیری مانند Fight Club را نیز پیدا کرد. فیلم‌هایی که در عین رعایت برخی از مهم‌ترین کهن‌الگوهای ژانر، ویژگی‌های اوریجینال هم کم ندارند و همیشه حس مواجهه با چیزی به خصوص را تقدیم تماشاگران‌شان می‌کنند.

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

راستی، تاپ فایو فقط یکی از آیتم‌های ویدیویی برنامه‌ی سینمایی ما یعنی «فریم» است که چهارشنبه شب‌ها در زومجی منتشر می‌شود. برنامه‌ی جذابی که از این آیتم‌ها کم ندارد و اگر سینمادوست هستید، از دست دادن آن را توصیه نمی‌کنیم.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده