نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵

آپدیت جدید نسخه پی سی بازی Destiny 2 منتشر شد

آپدیت جدید نسخه پی‌سی بازی Destiny 2 با اینکه تغییرات زیادی در آن اعمال نمی‌کند، اما یک مشکل اساسی را حل می‌کند.

نسخه پی‌سی بازی Destiny 2 چند روز پیش منتشر شد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو بانجی آپدیت 1.0.5.1 را برای آن منتشر کرده است؛ آپدیتی که تغییرات خیلی زیادی در بازی اعمال نمی‌کند و قرار نیست برای نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز منتشر شود، چرا که هدف آن، بهبود یکی از مشکلات نسخه کامپیوتر بازی است. 

مهم‌ترین مشکلی که این آپدیت در بازی حل می‌کند، رفع پیش‌نیاز داشتن پردازنده‌ای با پشتیبانی از SSSE3 است. نیاز بازی به پردازنده‌ای که از این فناوری پشتیبانی کند، باعث شده بود تا برخی کاربران از جمله افرادی که از پردازنده‌های سری AMD Phenom II استفاده می‌کنند، در اجرای بازی دچار مشکل شوند. حال بانجی اعلام کرده افرادی که پردازنده آن‌ها از فناوری SSSE3 پشتیبانی نمی‌کند، قادر خواهند بود پس از دانلود این آپدیت و اجرای بازی، تجربه روان‌تری از دستینی 2 داشته باشند. 

البته بازی Destiny 2 روی پی‌سی مشکلات دیگری هم دارد و برای مثال، دارندگان کارت‌های سری Vega ای‌ام‌دی مشکلاتی از قبیل کرش کردن بازی در جریان مرحله‌ای با نام Six را گزارش کرده‌اند که طبق گفته بانجی، دانلود آخرین نسخه از آپدیت کارت گرافیک AMD باید این مشکل را حل کند. همچنین مشکل دیگر بازی، افت عملکرد فنی آن پس از تجربه طولانی مدت است که بانجی فعلا راه‌حلی برای این مشکل ارائه نکرده و گفته که در صورت بروز این مشکل، بهتر است یک بار بازی را ببندید و دوباره اجرا کنید. 

بازی Destiny 2 یکی از آثار موفق امسال بود که در بررسی زومجی هم نمره ۸ را دریافت کرد. خلاصه‌ای از بررسی بازی Destiny 2 را می‌توانید در ادامه بخوانید:

هرچند دستینی ۲ در زمینه داستان نمی‌تواند آنچنان که باید بازیکن را درگیر کند، اما این بازی با محیط‌های انبوهی که دارد، قادر است تا ساعت‌ها شما و دوستان‌تان را وارد ماجراجویی پر هیجانی کند. موسیقی و صداگذاری دستینی ۲ یکی از برجسته‌ترین خصوصیات آن است و با شنیدن نت‌های دلنشین غرق در روند بازی می‌شوید. لودینگ‌های طولانی مورد نیاز برای ملحق شدن به بخش چندنفره، آزاردهنده است و باید در آینده بانجی روند پیوستن به بازی‌ها را تسریع ببخشد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده