نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵

ساخت بازی Star Wars Battlefront II به پایان رسید

استودیو دایس امروز با انتشار توییتی اعلام کرد که ساخت بازی Star Wars Battlefront II به پایان رسیده است. 

یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های امسال را می‌توان Star Wars Battlefront II دانست؛ بازی‌ای که نسخه قبلی آن یک تجربه چندنفره خوب بود و در این نسخه، ویژگی‌های جدیدی از قبیل بخش داستانی هم به آن اضافه شده است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو دایس با انتشار توییتی اعلام کرده که کار ساخت بازی به پایان رسیده و بازی Star Wars Battlefront 2 اصطلاحا گلد شده است. 

بازی Star Wars Battlefront II توسط استودیو دایس ساخته شده و البته استودیو‌های موتیو و کرایتریون نیز در ساخت آن همکاری داشته‌اند. ناشر این بازی هم مانند نسخه قبلی، الکترونیک آرتز است. داستان بازی از دید یک سرباز امپراطوری با نام ایدن روایت می‌شود و سازندگان اهمیت زیادی به قرار دادن یک بخش داستانی جذاب در بازی داده‌اند. همچنین بخش چندنفره این بازی نیز با وجود حالت‌ها و ویژگی‌های جدید، بهتر و کامل‌تر از نسخه اول خواهد بود. برای اطلاع بهتر از ویژگی‌های بخش چندنفره بازی، می‌توانید نگاه اختصاصی زومجی به نسخه بتای Star Wars Battlefront II را مطالعه کنید. 

Star Wars Battlefront II در تاریخ ۲۶ آبان (۱۷ نوامبر) برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد و قرار است تمامی بسته‌های الحاقی آن در آینده به صورت رایگان منتشر شوند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده