نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

بازی Ghost of Tsushima به مدت سه سال در دست ساخت بوده است

استودیو ساکر پانچ اعلام کرده که بازی Ghost of Tsushima که دیشب معرفی شد، به مدت سه سال در دست ساخت بوده است.

اولین نمایش سونی در کنفرانس اصلی‌اش در هفته بازی‌های پاریس 2017، مربوط به بازی‌ای به اسم Ghost of Tsushima بود که در پایان تریلر آن، مشخص شد که این بازی ساخته استودیو ساکر پانچ است. با اینکه سونی در جریان کنفرانس دیشب تریلر‌های مختلفی از بازی‌های بزرگش منتشر کرد، اما نمی‌توان منکر کیفیت عالی تریلر بازی Ghost of Tsushima شد. بازی‌ای که قطعا طرفداران تاریخ ژاپن و سامورایی‌ها چشم انتظار آن هستند. 

این بازی قرار است حمله مغول‌ها به جزیره Tsushima در سال ۱۲۷۴ را به تصویر بکشد. یکی از مواردی که در تریلر بازی کاملا به چشم می‌آمد، کیفیت بالای گرافیکی بازی بود و همین هم باعث شد تا خیلی‌ها، اعلام کنند که احتمالا در این تریلر از انیمیشن‌های کامپیوتری و CGI استفاده شده است. اما ساکر پانچ در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام کرده که تمامی تصاویر نمایش داده شده در جریان تریلر، با موتور خود بازی خلق شده‌اند و آن‌ها با این تریلر، سعی کرده‌اند بازی جهان‌باز جدید خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنند. 

ساکر پانچ همچنین اعلام کرده که در بازی Ghost of Tsushima، گیمر قادر خواهد بود به صورت آزادانه، در جهان بزرگ بازی گشت و گذار کرده و کار‌های مختلفی را انجام دهد. همچنین در این بازی، شاهد المان‌های مخفی‌کاری نیز خواهیم بود و قرار نیست اکشن تنها جنبه گیم‌پلی بازی باشد. این استودیو همچنین اعلام کرده که پس از اتمام ساخت بازی inFamous: Second Son، کار روی Ghost of Tsushima را آغاز کرده و این بازی نزدیک به سه سال در دست ساخت بوده است. به‌علاوه ساکر پانچ چیزی در حدود ۷۰ ایده مختلف برای این بازی داشته و در نهایت سعی کرده بهترین ایده ممکن را برای گیم‌پلی این اثر جهان‌باز انتخاب کند. 

ساکر پانچ در نهایت هم اعلام کرد که هدف آن‌ها، این است که بتوانند حس و حال یک سامورایی بودن در دوران فئودال ژاپن را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشند. فعلا تاریخ انتشاری برای بازی Ghost of Tsushima اعلام نشده است. 


منبع Gearnuke
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده