// دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۲

بازی Bow To Blood برای پلی استیشن VR معرفی شد [Paris Games Week 2017]

در رویداد Paris Games Week 2017 پلی‌استیشن، بازی Bow To Blood برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR معرفی و در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.

در جریان لایو استریم پلی‌استیشن که پیش از کنفرانس سونی در رویداد Paris Games Week 2017 برگزار شد، بازی Bow To Blood برای پلی‌استیشن VR معرفی و برای عرضه در سال ۲۰۱۸ میلادی در نظر گرفته شد.

از زمانی که کمپانی سونی بازی‌های مختلفی برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن 4 معرفی کرده است، ما شاهد بازی‌های زیادی در سبک اول-شخص بوده‌ایم. یکی دیگر از این بازی‌ها که در جریان Paris Games week 2017 معرفی شد بازی Bow To Blood بود. 

طبق تریلر منتشر شده، بازیکنان باید کنترل سفینه‌های غول پیکر را به دست بگیرند و به مبارزه با دیگر بازیکنان بپردازند، البته با توجه به زاویه دوربین در نظر گرفته شده، بازیکن داخل کابین سفینه قرار دارد و به داشبورد و تنظیمات زیاد هر سفینه دسترسی خواهد داشت که قابلیت جذابی برای هدست واقعیت مجازی VR به نظر می‌رسد. 

هنوز اطلاعات دیگری از بازی منتشر نشده است و باید منتظر اخبار تکمیلی باشیم. بازی Bow To Blood در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۸ میلادی برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR منتشر خواهد شد.

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده