نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

نسخه فیزیکی بازی RiME با تاخیر برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود

استودیو تکیلا ورکس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که به دلیل بروز یک سری مشکلات، نسخه فیزیکی بازی RiME با تاخیر برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

بازی RiME چندی پیش برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شد. سازندگان این بازی در استودیو تکیلا ورکس، آن را برای نینتندو سوییچ هم تایید کردند و RiME قرار است در تاریخ ۲۳ آبان برای کنسول نینتندو منتشر شود. با این حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان بازی اعلام کردند که به دلیل بروز یک سری مشکلات، نسخه فیزیکی این بازی برای سوییچ، در آمریکای شمالی با تاخیر عرضه خواهد شد. 

تکیلا ورکس اعلام کرده که دلیل این تاخیر، وقوع طوفان «لن» است که مشکلاتی در روند آماده‌سازی نسخه فیزیکی بازی به وجود آورده است. این استودیو همچنین زمان عرضه جدید نسخه فیزیکی بازی در آمریکا را ۲۶ آبان اعلام کرده است. البته نسخه دیجیتالی بازی در همان تاریخ ۲۳ آبان در آمریکا منتشر می‌شود و کاربران اروپایی نیز می‌توانند در تاریخ ۲۶ آبان به نسخه دیجیتالی و فیزیکی بازی دسترسی داشته باشند. در ادامه می‌توانید متن بیانیه منتشر شده توسط تکیلا ورکس را مشاهده کنید:

زمان زیادی تا انتشار بازی RiME برای نینتندو سوییچ باقی نمانده و ما از این بابت بسیار خوشحال هستیم. ما از ساخت این بازی لذت زیادی بردیم و استقبال خوب کاربران از بازی هم باعث رضایت ما بود. طرفداران از آن زمانی که ما RiME را دوباره معرفی کردیم، علاقه زیادی به آن نشان دادند و استقبال فوق‌العاده‌ای از بازی داشتند. ما همچنین ماه آوریل یک رویداد در نظر گرفتیم تا طرفداران بتوانند آیتم‌های هنری خودشان را با محوریت بازی RiME طراحی کنند و خیلی زود شاهد ارسال آثار زیادی بودیم که طرفداران بازی در سراسر جهان آن‌ها را طراحی کرده بودند. همین استقبال عالی باعث شد تا در نهایت تصمیم بگیریم که برخی از این آثار هنری را در قالب یک مجموعه در کنار نسخه فیزیکی بازی قرار دهیم. نسخه فیزیکی بازی همچنین شامل یک کد برای دسترسی به موسیقی‌های RiME نیز خواهد شد. 

همچنین در آستانه عرضه بازی، باید به یک تاخیر جزئی در نسخه فیزیکی آن نیز اشاره کنیم؛ تاخیری که متاسفانه ما نقشی در آن نداشته‌ایم. در واقع وقوع طوفان لن در ژاپن، باعث شده تا روند تولید نسخه فیزیکی بازی در این کشور دچار اختلال شود و به همین دلیل هم نسخه فیزیکی بازی در آمریکا، سه روز دیرتر از موعد قبلی و همزمان با عرضه آن در اروپا یعنی ۲۷ نوامبر در دسترس قرار خواهد گرفت. البته نسخه دیجیتالی بازی مشکلی نداشته و در همان تاریخ ۱۴ نوامبر می‌توانید آن را تجربه کنید. 

در نهایت از تمامی افرادی که به هر نحوی از بازی RiME حمایت کردند تشکر می‌کنیم. حمایت‌ها، نظر‌ها و پیشنهاد‌های شما برای ما بسیار ارزشمند است و تا ابد محبت طرفداران را فراموش نخواهیم کرد. 

داستان بازی RiME در مورد پسری است که خودش را در یک جزیره پیدا می‌کند و حال باید با گشتن محیط این جزیره مرموز، متوجه دلیل بودنش در آنجا شود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده