نویسنده: حسین صدری
// دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

مدیر سابق ایکس باکس لایو، در چهل و پنج سالگی درگذشت

«استیفن تولوز» چهل و پنج ساله که در دوران ایکس‌باکس 360، به مدت پنج سال رئیس بخش اجرایی ایکس‌باکس بود و محبوبیت زیادی نزد گیمرها داشت، جمعه‌ی گذشته از دنیا رفت.

استیفن تولوز که با هفده سال سابقه‌ی کار در کمپانی مایکروسافت، از کهنه‌کاران این شرکت محسوب می‌شد، در چهل و پنج سالگی درگذشت. خانواده‌ی او مرگش را تایید کرده، ولی هنوز به علت آن اشاره‌ای نکرده است.

دوست داریم از همه‌ی شما بابت سخنان آرامش‌بخش و مهربانانه‌تان درباره‌ی ایشان قدردانی کنیم. همه‌ی شما عشق زندگی او و همچون خانواده‌اش بودید.

-       جف تولوز، بیست و هفتم اکتبر 2017

قله‌ی اوج عمو Stepto (که با همین نام صدا زده می‌شد) بی‌شک ریاست بخش اجرایی ایکس باکس لایو و همین‌طور بخش سیاست‌گذاری آن بود که از سال ۲۰۰۷ آغاز شد و تا سال ۲۰۱۲ ادامه داشت. او در آخرین فعالیت کاری‌اش به‌عنوان مشاور ارشد امنیتی با الکترونیک آرتز همکاری می‌کرد.

به‌عنوان یکی از سران سرویس Xbox Live، او در بسیاری از قانون‌گذاری‌ها و سیاست‌هایی که این سرویس امروزه از آن‌ها بهره می‌گیرد نقشی مهم داشت. البته شهرت وی در نزد عموم همواره نیز برایش خوشایند نبود؛ زیرا که او بارها توسط کسانی که تحریم یا جریمه شده بودند، به مرگ تهدید شد!

افراد دیگر او را با شوخ‌طبعی مطلوبش و همچنین تندی و برخورد قاطعش با رفتارهای ناهنجار می‌شناختند. او برای مدتی نیز همکار لری هرب (ملقب به Major Nelson) بود و به توضیح و تشریح قوانین و مقررات می پرداخت. روحش شاد و یادش گرامی.

استیفن تولوز و فرزندش


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده