// چهار شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

نسخه Early Access بازی Vigilantes به زودی منتشر می‌شود

استودیو Timeslip Softworks تاریخ انتشار نسخه Early Access بازی استراتژی و نوبتی Vigilantes را برای پی سی مشخص کرد.

استودیو بازی‌سازی مستقل Timeslip Softworks را که با ساخت بازی استراتژی اکشن و نقش‌آفرینی Deadstone می‌شناسیم مدت زمان زیادی است که روی پروژه جدید خود تمرکز دارد. بازی Vigilantes که از آثار استراتژی و نوبتی دهه ۹۰ الهام گرفته است، برای انتشار در تاریخ ۱۳ مهر ماه (۵ اکتبر) برنامه‌ریزی شده و قرار است از طریق سیستم دسترس پیش از موعد «Early Access» پلتفرم استیم برای پی سی منتشر شود.

همانطور که در بالا اشاره شد بازی Vigilantes در سبک نوبتی، تاکتیکی و نقش‌ آفرینی طراحی شده است و کاربران را در نقش کاراکتری به نام سَم کنتینو رها می‌کند تا به خودی‌خود به نبرد با جنایتکاران در سطح شهر Reiker بروند و عدالت را برای مردم آن شهر به ارمغان آورند. به گفته سازندگان، کاربران در حین مبارزات خود با مجرمان طعم واقعی سیستم مبارزات نوبتی را خواهند چشید. در حین مبارزات شما می‌توانید با استفاده از تکنیک‌های بازجویی خود از مجرمان اطلاعاتی را کسب کنید که شما را به اهداف بعدی نزدیک کند، یعنی گرو‌های بزرگ‌تر و اینکه بیشتر مجرمان در کدام یک از مناطق شهر حضور دارند.

علاوه بر این، سیستمی به نام UPLIFT برای کاراکتر شما در نظر گرفته شده است که می‌توانید آن را با انجام بازی توسعه دهید. این درخت دارای ۶ شاخه آمار، ۹ شاخه مهارت و تعدادی قابلیت است که می‌توانید آن را با مدیریت خود ارتقا دهید. همچنین شما با ساخت نقاطی همچون باشگاه ورزشی، کتابخانه، میدان تیراندازی، کارگاه و مرکز جراحی می‌توانید به تمرینات خود ادامه دهید و حتی به ساخت آیتم‌های جدید بپردازید.

محتوای بیشتری انتظار کاربران را در این بازی می‌کشد که شامل سیستم Rival می‌شود و به دشمنان اجازه می‌دهد که قوی‌تر در مبارزات حضور پیدا کنند. چگونگی از بین بردن دشمنان به شما سپرده شده است که آیا آنها را به طور مرگبار از بین ببرید یا خیر. رفتار کاراکتر شما یعنی سم، کاملا به روند و سبک بازی شما بستگی دارد.

نسخه Early Access بازی Vigilatnes در تاریخ ۱۳ مهر ماه برای پی سی، مک و لینوکس منتشر می‌شود. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید نگاهی به صفحه استیم آن بیاندازید. همچنین در ادامه می‌توانید آخرین تریلر منتشر شده از این بازی را تماشا کنید و خود را با اتمسفر آن آشنا کنید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده