نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

کایا اسکودلاریو در قسمت ششم Pirates of the Caribbean حضور خواهد داشت

کایا اسکودلاریو، بازیگر نقش شخصیت کارینا اسمیث در قسمت پنجم مجموعه Pirates of the Caribbean، در قسمت بعدی این مجموعه نیز حضور خواهد داشت.

کایا اسکودلاریو گفت که در قسمت ششم مجموعه Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب) حضور خواهد داشت و حتی ایده خود را برای آینده شخصیت کارینا اسمیث مطرح کرد. کایا اسکودلاریو برای اولین بار در قسمت پنجم مجموعه دزدان دریایی کارئیب، یعنی فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده قصه نمی‌گویند) معرفی شد. وی نقش شخصیتی با نام کارینا اسمیث را ایفا می‌کرد. کارینا اسمیث ستاره‌شناسی بود که در بند کاپیتان جک اسپارو و هنری ترنر (فرزند دو شخصیت ویل و الیزابت) بود و این دو از وی می‌خواستند که نیزه سه‌شاخ خدای دریا، پوزئیدون، را برایشان پیدا کند. در طول این سفر، کارینا پدر خود، کاپیتان باربوسا (با نقش‌آفرینی جفری راش) را ملاقات می‌کند و سرانجام می‌فهمد که چه جایگاهی در دنیا دارد.

ادامه متن، بخشی از فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales را اسپویل می‌کند    

 

فیلم یواخیم رانینگ و اسپن سندبرگ پایان خوش‌وخرمی داشت؛ به‌طوری که شخصیت ویل از دست نفرین هلندی سرگردان (Flying Dutchman) رهایی می‌یابد و شاهد آغاز روابط عاشقانه کارینا و هنری هستیم، ولی در صحنه پس از تیتراژ انتهایی دیدیم که داستان آنچنان نیز شاد ادامه نخواهد داشت؛ چون شخصیت آنتاگونیست این مجموعه، دیوی جونز، بازگشتی دوباره به این مجموعه داشت.

پایان اسپویلر 

Bardem

سایت Screen Rant به بهانه انتشار نسخه خانگی فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales، مصاحبه‌ای کوتاه با کایا اسکودلاریو در مورد آینده شخصیت کارینا اسمیث در این مجموعه داشت. کایا اسکودلاریو گفت که وی در همان ابتدا قرارداد حضور در قسمت ششم را نیز امضاء کرده بود و حتی ایده اینکه آینده شخصیت کارینا چگونه خواهد بود را نیز برای خود متصور شده است. صحبت‌های وی را در این رابطه با هم می‌خوانیم:

آن زمانی که برای حضور در قسمت پنجم قراردادم را امضاء کردم، در واقع قرارداد همکاری در دو فیلم را امضاء کردم. بنابراین به صورت رسمی نیز برای حضور در قسمت بعدی متعهد شده‌ام و البته بی‌صبرانه منتظر شروع مراحل ساخت قسمت بعدی هستم. فکر می‌کنم کارهای زیادی می‌توانیم انجام دهیم. علاقمندم که شخصیت کارینا جای پدر خود، کاپیتان باربوسا را بگیرد و تمامی خدمه کشتی وی را نیز زنان تشکیل دهند.   

Depp

از همان ابتدا قابل حدس بود که دو شخصیت کارینا اسمیث و هنری ترنر (با نقش‌آفرینی برنتون توایتز) در فیلم‌های بیشتری از این مجموعه حضور خواهند داشت و حال نیز با گفته‌های کایا اسکودلاریو این موضوع تأیید شد. با وجود اینکه ایده کایا اسکودلاریو برای فیلم بعدی این مجموعه بیش از اندازه خیال‌پردازانه است، ولی خب با توجه به کلیت فانتزی مجموعه دزدان دریایی کارائیب و همچنین نقش مهمی که این بازیگر در قسمت پنجم داشت، شکل واقعی گرفتن صحبت‌های وی چندان هم تعجب‌آور نخواهد بود.

ساخت قسمت ششم مجموعه دزدان دریایی کارائیب، تا حد زیادی به موفقیت فروش نسخه خانگی قسمت پنجم بستگی دارد

در هر صورت گفته‌های جدید کایا اسکودلاریو بدین معنا نیست که در قسمت ششم بار دیگر کاپیتان جک اسپارو به دنبال بازپس‌گیری کشتی مروارید سیاه و این مرتبه از دست دختر هکتور باربوسا باشد. کایا اسکودلاریو در ادامه از احتمال فلش‌بک به فیلم‌های قدیم چنین سخن گفت:

فکر می‌کنم خیلی جالب باشد که به گذشته بازگردیم و نسل‌های مختلف را در یک فیلم به نمایش درآوریم. مردم چنین فیلم‌هایی را دوست دارند و همچنان با علاقه به تماشای چنین آثاری می‌روند. فکر می‌کنم باید مطمئن شویم که این کار را به‌خوبی انجام می‌دهیم و همان چیزی را به نمایش درآوریم که مردم علاقمندند ببینند. فیلمنامه مناسب را پیدا می‌کنیم و من هم بسیار علاقمندم که جزوی از این کار باشم. ولی خب باید بگویم در حال حاضر چیزی در مورد فیلمنامه فیلم جدید به گوشم نخورده است.

در این مصاحبه، کایا اسکودلاریو تلویحاً به این موضوع اشاره کرد که ساخت قسمت ششم مجموعه دزدان دریایی کارائیب، تا حد زیادی به موفقیت فروش نسخه خانگی قسمت پنجم بستگی دارد. پیش از این نیز جری بروکهایمر، تهیه‌کننده این مجموعه، صراحتاً از این موضوع سخن گفته بود. فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales با بودجه ساخت ۲۳۰ میلیون دلاری، ۷۹۵ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. با احتساب هزینه تبلیغات فیلم که رقمی کمی هم نیست، باز هم فروش قسمت پنجم مجموعه دزدان دریایی کارائیب خوب بوده است. البته فروش این فیلم در خاک ایالات متحده آمریکا چندان تعریفی نداشت و ۲۱ درصد مجموع فروش، یعنی رقمی در حدود ۱۷۲ میلیون دلار، کل فروش این فیلم در آمریکا بوده است. همچنین فروش جهانی سه فیلم قبلی حداقل ۲۰۰ میلیون دلار بیش از فیلم آخر بوده است و از این نظر می‌توان قسمت پنجم را یکی از کم‌فروش‌ترین فیلم‌های این مجموعه دانست. با وجود اینکه فیلم جدید بازیگران معروف و جدید را با هم داشت و تا حدودی به سبک‌وسیاق فیلم‌های ابتدایی بازگشته بود، ولی تماشاچیان و منتقدان چندان از آن راضی نبودند.  

در قسمت پنجم مجموعه دزدان دریایی کارائیب، بازیگرانی همچون جانی دپ، خاویر باردم، جفری راش، برنتون توایتز، کوین مک‌نالی، استیون گراهام، مارتین کلبا، گلشیفته فراهانی، آدام براون، اورلاندو بلوم و کِیرا نایتلی به ایفای نقش پرداختند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده