// سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

فروش بازی Cuphead در استیم از مرز ۱۲۵ هزار نسخه عبور کرد

وب‌سایت Steamspy اعلام کرده است که بازی Cuphead بیش از ۱۲۵ هزار نسخه در فروشگاه استیم فروش داشته است.

در کنفرانس خبری کمپانی مایکروسافت در E3 2014، یکی از متفاوت‌ترین و منحصر‌به‌فرد‌ترین بازی‌های تاریخ یعنی بازی Cuphead، از سوی استودیو MDHR معرفی شد. از این زمان، بازی مذکور که از سبک طراحی مربوط به انیمیشن‌های دهه ۱۹۳۰ بهره می‌برد، به یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های ویدیویی تبدیل شد. روز جمعه هفته گذشته بود که نهایتا این بازی روی پلتفرم‌های ویندوز و ایکس باکس وان عرضه شد و توانست نظر مثبت منتقدین را جلب کند. به نظر می‌رسد که بازی Cuphead علاوه بر منتقدین، مورد توجه مخاطبین نیز قرار گرفته است؛ زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بیش از ۱۲۵ هزار نسخه از بازی Cuphead به‌واسطه فروشگاه استیم به فروش رسیده است.

بازی Cuphead هم‌اکنون از طریق فروشگاه‌های مختلف اعم از Steam ،GOG و مایکروسافت با قیمت ۱۹.۹۹ دلار قابل خرید است. در صفحه مربوط به این بازی در وب‌سایت استیم‌اسپای علاوه بر میزان نسخه‌های به فروش رسیده که به‌واسطه آن بازی Cuphead در بین پر‌فروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته قرار گرفته، اطلاعات مختلفی از جمله تعداد بازیکنان، دنبال‌کننده‌ها و وضعیت بازی در یوتیوب نیز قابل مشاهده است. علی‌رغم اعلام میزان فروش بازی Cuphead در فروشگاه استیم، همچنان آمار فروش نسخه ایکس‌باکس وان این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پیش از این اعلام شد که موسسین استودیو MDHR، یعنی برادران چاد و جرالد مولدن‌هاور، برای ساخت بازی Cuphead مجبور به رهن دادن خانه‌هایشان و استعفا از شغل‌شان شده‌اند. همچنین در خبر دیگری مشخص شد که این بازی در دسترس کاربران پلتفرم پلی‌استیشن 4 قرار نخواهد گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده