// سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸

تاریخ انتشار بازی Stardew Valley برای سوییچ اعلام شد

چاکل‌فیش بالاخره تاریخ دقیق راه‌یابی بازی Stardew Valley به نینتندو سوییچ را مشخص کرد و این بازی به‌زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

اخیرا در جریان اخبار بازی خواندیم که استودیو چاکل فیش (Chucklefish) قرار است به‌زودی تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Stardew Valley را مشخص کند. بالاخره پس از مدت‌ها انتظار مشخص شد که این بازی شبیه‌ساز کشاورزی که از بازی Harvest Moon الهام گرفته است، در تاریخ ۱۳ مهرماه (۵ اکتبر) در فروشگاه دیجیتالی eShop نینتندو در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد.

مدت زمان زیادی است که نسخه سوییچ این بازی معرفی شده است و این معرفی به بهمن‌ماه سال گذشته بر می‌گردد. بازی مذکور در واقع برای عرضه روی کنسول نینتندو Wii U برنامه‌ریزی شده بود، اما نوامبر سال گذشته سازندگان اعلام کردند که نسخه Wii U این بازی لغو شده است و قصد دارند این بازی را برای کنسول جدید نینتندو پورت کنند. از میان آخرین اخباری که از این بازی منتشر شده است می‌توان به ورود این بازی به فرآیند آزمایش روی نینتندو سوییچ اشاره کرد که شهریورماه گذشته انجام شد.

stardew Valley

نسخه سوییچ بازی Stardew Valley در استودیو سیک‌هد گیمز (Sickhead Games) توسعه پیدا کرده است و با قیمت ۱۵ دلار در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد. گفتنی است که نسخه سوییچ این بازی میزبان آپدیت بخش چندنفره خواهد بود و سوییچ اولین کنسولی است که این آپدیت را در میان کنسول‌های دیگر دریافت خواهد کرد. این آپدیت به بازیکنان اجازه می‌دهد که تا سه کاربر به طور همزمان وارد مزرعه شوند و به کشاوزی بپردازند. سازندگان اعلام کردند که فاز آزمایشی (بتا) این حالت را تا انتهای سال جاری میلادی برای پی سی منتشر خواهند کرد و در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی به سوییچ و پس از آن به دیگر کنسول‌ها راه پیدا خواهد کرد.

بازی Stardew Valley هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است. بازی مذکور پس از انتشار‌ش توانست امتیازات خوبی را هم از سوی منتقدان و هم طرفداران به خود اختصاص دهد. 

برای اطلاع از خبر‌های پیشین و تماشا کردن تریلر‌های منتشر شده بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده