نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰

فیلمبرداری فیلم Glass آغاز شد

ام. نایت شیامالان از آغاز فیلمبرداری و تولید دنباله دو فیلم Split و Unbreakable که شیشه (Glass) نام دارد، خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ام. نایت شیامالان از آغاز فیلمبرداری و تولید فیلم Glass که دنباله فیلم Unbreakable (نشکن) محصول سال ۲۰۰۰ و فیلم Split (شکاف) محصول سال ۲۰۱۷ است، خبر داد. شیامالان با انتشار تصویری در توییتر شخصی خود این خبر را تایید و اعلام کرد که امروز، اولین روز فیلمبرداری این فیلم است و پس از ۱۷ سال انتظار سرانجام فیلمبرداری دنباله فیلم Unbreakable آغاز شده است. او پیش از این در توییت دیگری اطلاعات جدیدی را از فیلم Glass به اشتراک گذاشته بود. طبق توییت شیامالان، انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید فیلم Glass در ۳۹ روز انجام شود و فیلمبرداری و تولید این فیلم در ماه نوامبر امسال (آبان-آذر) به پایان برسد. شما در ادامه می‌توانید تصویر اولین روز فیلمبرداری این فیلم را مشاهده کنید:

Glass Begin Filming

علاوه بر این، شیامالان گفت که فیلمنامه فیلم Glass دارای ۱۳۴ صفحه است که از تعداد صفحه‌هایی که او در زمان شروع نوشتن فیلمنامه برنامه‌ریزی کرده بود، هشت صفحه کمتر است. فیلم Split در ژانویه ۲۰۱۷ اکران شد و توانست نظر منتقدان و تماشاگران را جلب کند. در پایان این فیلم مشخص شد که فیلم Split و فیلم Unbreakable در یک دنیای سینمایی جریان دارد و اتفاقات آن‌ها به یکدیگر مرتبط است. پس از آن بود که شیامالان در مورد پایان فیلم Split توضیح داد و طبق گفته او، این رویای او بوده است که این دو فیلم در فیلم سومی با یکدیگر برخورد داشته باشند.

بروس ویلیس در نقش دیوید دان، ساموئل ال جکسون در نقش الیجا پرایس ملقب به آقای گلس، جیمز مک‌ آووی در نقش کوین وندل کرامب ملقب به بیست، آنیا تیلور جوی در نقش کیسی کوک، اسپنسر تریت کلارک در نقش جوزف دان (پسر دیوید دان)، چارلین وودارد در نقش خانم پرایس (مادر الیجا پرایس) و سارا پلسون در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Glass تایید و اعلام شده است. در این فیلم دیوید دان به دنبال دستگیری شخصیت چند هویتی وندل کرامب ملقب به بیست است.

Unbreakable

شیامالان اولین بار در ماه بهمن سال گذشته به ساخت دنباله فیلم Split اشاره و اعلام کرد که در حال کار روی فیلمنامه این فیلم است. بودجه ساخت فیلم Split تنها ۹ میلیون دلار بوده، اما این فیلم موفق شد حدود ۲۷۶.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. فیلم Unbreakable نیز با بودجه‌ای معادل ۷۵ میلیون دلار تولید و در سال ۲۰۰۰ توسط کمپانی والت دیزنی منتشر شد. این فیلم موفق شد ۲۴۸.۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. شخصیت چند هویتی بیست (کرامب) در ابتدا قرار بود حضور کوتاهی را در فیلم Unbreakable داشته باشد، اما در نهایت شیامالان این شخصیت را از این فیلم حذف کرد.

فیلم Glass قرار است در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده