نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

اندرو هاوس، مدیر بخش سرگرمی سونی، از سمت خود استعفا داد

اندرو هاوس، مدیر بخش سرگرمی سونی اخیرا از سمت خود کنار رفته و جان کودرا جایگزین وی شده است. 

طبق جدید‌ترین اخبار منتشر‌شده، کادر مدیریتی بخش سرگرمی‌های سونی دچار تغییراتی شده است. بر این اساس اندرو هاوس، مدیر عامل این بخش، از سمت خود کناره‌گیری کرده است و جان کودرا بلافاصله جایگزین وی شده است. البته اندرو هاوس قرار است تا پایان سال در انجام وظایف با کودرا همکاری کرده و در این بخش باقی بماند تا این تغییر و تحولات بدون مشکل انجام شوند. همچنین پس از این تاریخ هم کماکان اندرو هاوس در بخش سرگرمی‌های سونی به عنوان رییس هیئت مدیره فعالیت خواهد کرد. 

اندرو هاوس پس از انتشار این خبر، بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت:

من از آنچه که طی این سال‌ها در سونی و بخش پلی‌استیشن خلق کرده‌ایم، احساس غرور می‌کنم. هدف ما همواره سرگرم کردن گیمر‌های زیادی در سراسر جهان بود و معتقدم که به این هدف هم دست پیدا کرده‌ایم. پلی‌استیشن برای مدت بیش از ۲۰ سال بخش بزرگی از زندگی من بوده است و حال که از لحاظ تجاری به نقطه بسیار عالی‌ای رسیده‌ایم، زمان آن رسیده که من هم سراغ چالش‌های جدیدی بروم. از تمامی افرادی که در این مدت در کنار آن‌ها فعالیت داشتم تشکر می‌کنم و ممنونم که این فضای کاری عالی را برای من به وجود آوردند. همچنین از همه گیمر‌هایی که همواره از ما حمایت کرده‌اند هم تشکر می‌کنم. علاوه بر این باور دارم که تیم جدید به بهترین شکل ممکن این بخش را مدیریت خواهد کرد و آینده درخشانی در انتظار پلی‌استیشن است. 

اندرو هاوس در سال ۲۰۱۱ جانشین کازیو هیرایی شد و نزدیک به ۶ سال عهده‌دار این سمت در سونی بود. البته سابقه حضور اندرو هاوس در سونی به خیلی قبل‌تر برمی‌گردد و وی ابتدا در سال ۱۹۹۰ به این کمپانی پیوست و از جمله افرادی بود که نقش زیادی در عرضه اولین کنسول پلی‌استیشن داشتند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده