نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

پوستر رسمی فصل چهارم سریال The Flash منتشر شد

شبکه CW به‌تازگی پوستر رسمی فصل چهارم سریال مورد انتظار فلش (The Flash) را منتشر کرده است.

در حال حاضر اطلاعات خیلی زیادی از فصل چهارم سریال The Flash منتشر نشده است، اما اکنون می‌دانیم که بری آلن قرار است با ظاهر و لباسی متفاوت و جدید در فصل چهارم این سریال بازگردد و بار دیگر با دشمنان خود مبارزه کند. به نظر می‌رسد که شروع فصل چهارم سریال The Flash قرار است روی بازگشت بری آلن تمرکز داشته باشد و او دوباره قدرت و توانایی خود را به‌دست آورد. در اولین تریلر منتشر شده از فصل چهارم این سریال که در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال منتشر شد، متوجه شدیم که فلش قرار است از یک لباس جدید استفاده کند. حال شبکه CW پوستر رسمی فصل چهارم سریال The Flash را منتشر کرده است که این پوستر نمای بهتری از لباس جدید فلش را در فصل جدید این سریال به ما ارائه می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

The Flash Official Poster Season 4

با وجود اینکه انتظار می‌رفت لباس جدید فلش در فصل چهارم سریال The Flash تغییرات زیادی داشته باشد، اما طبق این پوستر لباس فلش تغییر چندانی نسبت به فصل‌های گذشته نداشته و تنها خط‌های طلایی به‌همراه سایه‌های قرمز روشن به لباس آن اضافه شده است. گرانت گاستین در نقش بری آلن (فلش)، تام کاوانا در نقش هریسون ولز، کارلوس والدس در نقش سیسکو رامون (وایب)، دانیل پانابیکر در نقش کیتلین اسنو (کیلر فراست)، جسی ال مارتین در نقش جو وست، کندیس پتن در نقش آیریس وست، کینان لانسدیل در نقش والی وست (کیدفلش) و کتی سکف در نقش بلک‌اسمیت (Blacksmith)، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فصل چهارم سریال The Flash رسما تایید و اعلام شده است.

پخش فصل چهارم سریال The Flash از تاریخ ۱۰ اکتبر امسال (۱۸ مهر) از شبکه CW آغاز خواهد شد. فصل چهارم این سریال نیز مانند سه فصل گذشته در ۲۳ قسمت تولید و منتشر خواهد شد. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده