// سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

باندل هدست واقعیت مجازی HTC Vive به همراه بازی Fallout 4 VR تایید شد

کمپانی HTC با معرفی باندل هدست واقعیت مجازی Vive به همراه بازی Fallout 4 VR برای موفقیت هر چه بیشتر آن تلاش می‌کند.

تکنولوژی واقعیت مجازی مدتی است روز‌های آرامی را سپری می‌کند و روند پیشرفت شتابانی ندارد، اما کمپانی HTC روز گذشته خبری را برای علاقه‌مندان به این تکنولوژی منتشر کرد. طبق اعلام HTC، باندل هدست واقعیت مجازی Vive به همراه بازی Fallout 4 VR عرضه خواهد شد.

معرفی این باندل از سوی اچ‌تی‌سی نشان می‌دهد که آنها همچنان در تلاش برای موفقیت هدست واقعیت مجازی وایو هستند. HTC Vive در سال ۲۰۱۶ توسط این کمپانی با قیمت ۸۰۰ دلار عرضه شد و در ماه آگوست همان سال پس از آنکه فیسبوک قیمت هدست آکیولس را کاهش داد، HTC نیز قیمت هدست وایو را به ۶۰۰ دلار کاهش داد. 

بازی Fallout 4 VR ساخته استودیو بتسدا، یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ به شمار می‌رود زیرا یکی از بهترین سازندگان بازی‌های کنسولی و پی سی، مشغول ساخت بازی برای تکنولوژی واقعیت مجازی هستند. بتسدا قیمت بازی واقعیت مجازی Fallout 4 را ۶۰ دلار در نظر گرفته است که در تاریخ ۲۱ آذر منتشر خواهد شد. برای کسانی که باندل HTC Vive را خریداری کنند یک کد بازی Fallout 4 VR در نظر گرفته شده تا به صورت دیجیتالی بازی را دانلود کنند.


Fallout 4 VR

همچنین جوئل برتون مدیر کل استودیوهای وایو اظهار داشته است:

بازی Fallout 4 VR بر روی هدست واقعیت مجازی HTC Vive شامل تمامی محتویات، مراحل، شخصیت‌ها، ماموریت‌ها و مناطق نسخه معمولی بازی خواهد بود و کاربران می‌توانند با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی به دنیای بزرگ بازی Fallout 4 وارد شوند.

علاوه بر این کابران سرویس Viveport در صورت خرید بازی Fallout 4 VR، اشتراک ۳ ماهه این شبکه را به رایگان دریافت خواهند کرد. سرویس Viveport اجازه دسترسی به بیش از ۲۵۰ محتوای واقعیت مجازی را به مشترکین خود می‌دهد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده