// یکشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

تصاویر و تریلر جدیدی از فیلم Bright منتشر شد

تریلر جدید فیلم Bright با کارگردانی دیوید آیر، ما را بیشتر با فضای این اثر آشنا می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس تریلر جدیدی از فیلم Bright با بازی ویل اسمیت و جوئل اجرتون منتشر کرد که قرار است تا دو ماه دیگر اکران شود. این فیلم، اولین پروژه دیوید آیر بعد از کارگردانی Suicide Squad محسوب می‌شود و در جریان آن با جهان عجیبی روبه‌رو خواهیم شد که در آن، انسان‌ها همراه با ارک‌ها و الف‌ها به شکل مسالمت‌آمیزی زندگی می‌کنند.

داستان فیلم در مورد دو مامور پلیس با نام‌های وارد و جاکوبی است که یکی از آن‌ها انسان (با بازی ویل اسمیت) و دیگری یک ارک (با بازی جوئل اجرتون) محسوب می‌شود. این دو تصمیم می‌گیرند تا با ماشین پلیس معمولی خود به دنبال جادویی که همه فکر می‌کنند از بین رفته است، بگردند. در جریان این‌ کار، آن‌ها باید از یک الف محافظت کنند و به کمک او، جادویی را که می‌تواند با قرار گرفتن در دست افراد شرور، دنیا را به نابودی بکشاند، به‌دست آورند. در این بین، تفاوت‌های شخصیتی‌ای که میان دو مامور پلیس وجود دارد، از جمله جذابیت‌های فیلم محسوب می‌شود.

از دیگر بازیگران فیلم Bright که بودجه‌ای ۹۰ میلیون دلاری در اختیار داشته است، می‌توان به نومی راپاس، بازیگر فیلم The Girl with the Dragon Tattoo، لوسی فرای و ادگار رامیرز اشاره کرد. همچنین نویسندگی اثر را نیز مکس لندیس عهده‌دار شده است.

برای دانلود تریلر از طریق آپارات اقدام کنید


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده