نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

تاریخ اکران دنباله فیلم 47Meters Down اعلام شد

کمپانی اینترتینمنت استدیوز تاریخ اکران دنباله فیلم ۴۷ متر پایین (47Meters Down) را رسما تایید و اعلام کرد.

فیلم 47Meters Down یکی از آخرین فیلم‌هایی است که در چند سال اخیر منتشر شده و مانند مجموعه فیلم‌های Sharknado، کوسه‌ها به‌عنوان آنتاگونیست در این فیلم حضور داشته‌اند. سال گذشته نیز فیلم The Shallows (آب‌های کم‌عمق) به کارگردانی ژاومه کویت-سرا، به روی پرده‌های سینما رفت که در این فیلم نیز کوسه‌ها دشمن اصلی قهرمانان داستان بودند. کارگردانی فیلم 47Meters Down بر عهده یوهانس رابرتس بوده است و بازیگرانی چون مندی مور، کلر هولت، یانی گلمن، کریس جی جانسون، سانتیاگو سگورا و متیو موداین، در این فیلم حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. 

در سال ۲۰۱۴ کمپانی دیمنشن فیلم حق انتشار فیلم 47Meters Down را به‌دست آورد و طبق اعلام این کمپانی، این فیلم قرار بود در تابستان سال ۲۰۱۶ اکران شود، اما کمتر از دو ماه مانده به اکران، دیمنشن فیلم حق انتشار فیلم 47Meters Down را به کمپانی اینترتینمنت استدیوز واگذار کرد و اکران این فیلم حدود یک سال عقب افتاد. سرانجام فیلم 47Meters Down در تاریخ ۱۶ ژوئن امسال (۲۶ خرداد) به روی پرده‌های سینما رفت. با وجود اینکه این فیلم نتوانست نظر منتقدان را جلب کند و نقدهای ضعیف و متوسطی را از سوی آن‌ها دریافت کرد، اما این فیلم عملکرد خوبی را در گیشه داشت و فیلم 47Meters Down توانست حدود ۵۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. بودجه ساخت این فیلم نیز تنها ۵.۵ میلیون دلار بوده است.

47 Meters Down

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت دنباله فیلم 47Meters Down رسما تایید و تاریخ اکران این فیلم نیز اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، کمپانی اینترتینمنت استدیوز دنباله این فیلم را که ۴۸ متر پایین (48Meters Down) نام دارد، برای اکران در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی کرده است. اینترتینمنت استدیوز اعلام کرده است که حق انتشار این فیلم را مانند قسمت اول نیز بر عهده خواهد داشت. همچنین یوهانس رابرتس برای کارگردانی فیلم 48Meters Down باز خواهد گشت. علاوه بر کارگردانی، رابرتس مانند فیلم اول به‌همراه ارنست ریرا کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده دارد. 

رابرتس در حال حاضر کارگردانی دنباله فیلم The Strangers (غریبه‌ها) محصول سال ۲۰۰۸، را بر عهده دارد. فیلم Strangers: Prey at Night (غریبه‌ها: شکار در شب)  قرار است در تاریخ ۹ مارس ۲۰۱۸ (۱۸ اسفند ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. با این حال، طبق اطلاعاتی که منتشر شده است، اتفاقات فیلم 48Meters Down در دو کشور مکزیک و برزیل رخ خواهد داد و فیلمبرداری این فیلم قرار است در سواحل این دو کشور انجام شود. در فیلم 48Meters Down قرار است شاهد یک گروه جدید با شخصیت‌های کاملا متفاوت باشیم که اعضای این گروه را پنج ماجراجوی زن که همگی با هم دوست هستند، تشکیل می‌دهند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده